Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3221
Title: Вплив процесу формування рухових навичок бігу на швидкісні якості студентів
Other Titles: Influence of the Process of Formation of Motive Running Skills on Speed Qualities of Students
Authors: Яловик, Антон
Yalovyk, Anton
Bibliographic description (Ukraine): Яловик А. Вплив процесу формування рухових навичок бігу на швидкісні якості студентів / А. Яловик // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 8. - С.43-46.
Issue Date: 2012
Date of entry: 21-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: техніка бігу на короткі дистанції
рухові навички
методика поетапного навчання
рухова структура
розвиток фізичних якостей
швидкість і швидкісна витривалість
technics of sprint
motive skills
methodology of stage-by-stage teaching
motive structure
development of physical qualities
speed and speed endurance
Abstract: Однією з найважливіших проблем фізичного виховання у вищих навчальних закладах України є визначення співвідношення педагогічного впливу й рухових можливостей студентів. Високий рівень розвитку швидкісних здібностей необхідний не тільки для спортивної та трудової діяльності, а й у певних видах (швидкість реакції водія, льотчика тощо) [5, 3]. Завдання дослідження: 1) розробити методику поетапного формування рухових навичок бігу на короткі дистанції; 2) перевірити вплив процесу формування рухових навичок бігу на розвиток швидкісних якостей студентів. Ми застосовували методику поетапного навчання рухових навичок бігу. На першому етапі навчання використано маркування ланок кінцівок, рухи яких підлягали корекції. Другий етап навчання призначений для отримання реактивних сил, які виникають при взаємодії ланок тіла в русі з різкими прискореннями й гальмуваннями. Після проведення дослідження в експериментальній групі підвищився середній показник швидкості бігу (9,2 %, р < 0,05). Така зміна швидкісних можливостей студентів відбулася за рахунок подовження бігового кроку (7,2 %, р < 0,05) і підвищення темпу бігу (1,5 %, р > 0,05). One of the most important problems of physical education in higher educational establishments of Ukraine is defining of correlation of pedagogical influence and motive abilities of students. High level of development of speed abilities is necessary not only for sports and labor activity, but also in some other activities (reaction speed of a driver or a pilot, etc.) [5, 3]. Task of the study: 1) develop methodology of stage-by-stage formation of motive sprint skills; 2) control influence of the process of formation of motive running skills on development of speed qualities of students. We have applied the methodology of stage-by-stage teaching of motive running skills. On the first stage of teaching have applied marking of limbs links where moves needed correction. The second stage of teaching was appointed for receiving reactive skills which arise in cases of interaction of body links in movement with quick acceleration and inhibition. After conducting the study average running speed performance has increased in an experimental group (9,2 %, р < 0,05). This change of speed abilities of students was a result of lengthening of running step (7,2 %, р < 0,05) and increase of running rate (1,5 %, р> 0,05).
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3221
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yalovyk.pdf134,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.