Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3093
Title: Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури
Other Titles: The Сharacteristics of Diagnostic Methods in Pedagogical Activity of Physical Education Teacher
Authors: Гац, Г.
Цьось, Анатолій Васильович
Hats, H.
Tsos, Anatolii V.
Bibliographic description (Ukraine): Гац, Г. Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури / Г. Гац, А. Цьось // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2011. – № 3(15). – С. 34-38. – Бібліогр.: 3 назви
Issue Date: 2011
Date of entry: 15-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: педагогічна діагностика
учитель фізичної культури
професійна діяльність
діагностичні методики
pedagogical diagnostics
physical education teacher
professional activity
diagnostic methods
Abstract: Діагностичні методики вчителя фізичної культури поділяються на три умовні групи (одноразові, багаторазові та систематичні). Група “одноразових” методик призначена для діагностики достатньо стабільних індивідуальних властивостей учнів, що лімітують навчально-виховний процес. “Багаторазові” методики спрямовані на діагностику соціально-психологічних властивостей школярів, ступеня їх розвитку та вихованості. До групи “систематичних” належать методики, призначені для оцінки формуючих в учнів знань, умінь і навичок, оцінки рівня розвитку фізичних якостей та здоров’я. Diagnostic methods of physical education teacher can be divided into tree groups (one-time, multiple and systematic). One-time methods are used for diagnosis of stable individual students' characteristics. Multiple methods are intended to make diagnosis of students' socio-psychological qualities, its development and education level. Systematic are methods aiming to evaluate students' knowledge, skills, level of physical development and health.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3093
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot9.pdf179,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.