Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3093
Title: | Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури |
Other Titles: | The Сharacteristics of Diagnostic Methods in Pedagogical Activity of Physical Education Teacher |
Authors: | Гац, Г. Цьось, Анатолій Васильович Hats, H. Tsos, Anatolii V. |
Bibliographic description (Ukraine): | Гац, Г. Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури / Г. Гац, А. Цьось // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2011. – № 3(15). – С. 34-38. – Бібліогр.: 3 назви |
Issue Date: | 2011 |
Date of entry: | 15-Feb-2014 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Keywords: | педагогічна діагностика учитель фізичної культури професійна діяльність діагностичні методики pedagogical diagnostics physical education teacher professional activity diagnostic methods |
Abstract: | Діагностичні методики вчителя фізичної культури поділяються на три умовні групи (одноразові, багаторазові та систематичні). Група “одноразових” методик призначена для діагностики достатньо стабільних індивідуальних властивостей учнів, що лімітують навчально-виховний процес. “Багаторазові” методики спрямовані на діагностику соціально-психологічних властивостей школярів, ступеня їх розвитку та вихованості. До групи “систематичних” належать методики, призначені для оцінки формуючих в учнів знань, умінь і навичок, оцінки рівня розвитку фізичних якостей та здоров’я. Diagnostic methods of physical education teacher can be divided into tree groups (one-time, multiple and systematic). One-time methods are used for diagnosis of stable individual students' characteristics. Multiple methods are intended to make diagnosis of students' socio-psychological qualities, its development and education level. Systematic are methods aiming to evaluate students' knowledge, skills, level of physical development and health. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3093 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.