Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2996
Назва: | Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі фізичного виховання |
Інші назви: | Forming of Co-Ordinating Capabilities of Junior Schoolboys in the Process of Physical Education |
Автори: | Альошина, Алла Іванівна Бичук, Ігор Гайдук, Олександр Aleshina, Alla Buchyk, Igor Haiduk, Alexander |
Бібліографічний опис: | Альошина А. Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі фізичного виховання / А. Альошина, І. Бичук, О. Гайдук // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 11. - С. 41-48. - Бібліогр.: 9 назв. |
Дата публікації: | 2013 |
Дата внесення: | 10-лют-2014 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | координаційні здібності рівновага діти молодшого шкільного віку co-ordinating capabilities equilibrium children of midchildhood |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування координаційних здібностей, їх класифікацію та чинники, які впливають на розвиток. Вивчено проблему рівноваги як прояву координаційних здібностей, чинники, що сприяють її формуванню, методику розвитку та контролю. Визначено й проаналізовано рівень розвитку координаційних здібностей хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Виявлено, що показники координаційних здібностей у школярів нижчі від норми, що засвідчує необхідність їх удосконалення. The theoretical aspects of forming of co-ordinating capabilities, their classification and factors which influence on development, are analysed in the article. The problem of equilibrium is studied, as displays of co-ordinating capabilities, factors which assist its forming, methods of development and control. The level of development of co-ordinating capabilities of boys and girls of midchildhood is determined and analysed. It is educed, that indexes of co-ordinating capabilities for schoolboys are smaller from a normative index, that testifies to the necessity of their perfection. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2996 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 11 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 585,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.