Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29943| Title: | Козацька революція середини XVII ст. в сучасній шкільній дидактиці |
| Authors: | Гаврилюк, Сергій Володимирович |
| Affiliation: | Кафедра історії України та археології 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Гаврилюк С. В. Козацька революція середини XVII ст. в сучасній шкільній дидактиці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. В. В. Пришляк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 22-Dec-2025 |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Пришляк, Володимир Васильович |
| Keywords: | методика навчання історії Козацька революція Хмельниччина історична дидактика |
| Abstract: | Магістерська робота присвячена напрацюванню методики навчання історії Козацької революції середини XVII ст. у 8 класі загальноосвітньої школи. У роботі здійснено історіографічний огляд досліджень Хмельниччини та характеристику джерельної бази теми. Проаналізовано концептуальні проблеми висвітлення Війська Запорозького як ранньомодерної української держави та дискусійні питання Козацької революції в історичній дидактиці. Розроблено типологію уроків з історії Хмельниччини, обґрунтовано застосування інноваційних технологій навчання. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури. Дослідження має практичне значення для вчителів історії, методистів, викладачів педагогічних університетів. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29943 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FH_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| havrulyk_2025.pdf | 868,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.