Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938| Назва: | Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти |
| Автори: | Глущук, Інна Сергіївна |
| Приналежність: | Кафедра історії України та археології 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) |
| Бібліографічний опис: | Глущук І. Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. Ю. Ленартович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 87 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 22-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Ленартович, Олег Юрійович |
| Теми: | Друга світова війна історія України методика викладання компетентнісний підхід історична освіта інтерактивні методи історичні джерела |
| Короткий огляд (реферат): | Тема України в роки Другої світової війни є ключовою для формування історичної свідомості учнів і розвитку навичок критичного мислення. Сучасна історична освіта потребує оновлених підходів до викладання складних і суперечливих аспектів минулого, використання цифрових ресурсів, інтерактивних технологій та компетентнісного підходу. Необхідність удосконалення методичного забезпечення, оптимізації роботи з історичними джерелами, картами та візуальними матеріалами визначає актуальність і практичну значущість дослідження. У роботі проаналізовано сучасний стан викладання теми «Україна в роки Другої світової війни» в закладах загальної середньої освіти та виявлено ключові методичні проблеми: фрагментарність подачі матеріалу, обмеженість роботи з джерелами та перевантаження фактами без належного осмислення. Розроблено методичну модель викладання теми, що поєднує інтерактивні технології, картографічний і документальний аналіз, цифрові освітні ресурси та елементи проєктної діяльності. Створено систему уроків і завдань дослідницького характеру. Експериментальна перевірка підтвердила підвищення навчальних результатів і мотивації учнів, а також розвиток умінь критично інтерпретувати історичні події. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів та їх підрозділів, висновків, списку використаних джерел, додатків та переліку умовних позначень. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| hluschuk_2025.pdf | 2,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.