Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938
Title: Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти
Authors: Глущук, Інна Сергіївна
Affiliation: Кафедра історії України та археології
014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)
Bibliographic description (Ukraine): Глущук І. Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. Ю. Ленартович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 87 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 22-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Ленартович, Олег Юрійович
Keywords: Друга світова війна
історія України
методика викладання
компетентнісний підхід
історична освіта
інтерактивні методи
історичні джерела
Abstract: Тема України в роки Другої світової війни є ключовою для формування історичної свідомості учнів і розвитку навичок критичного мислення. Сучасна історична освіта потребує оновлених підходів до викладання складних і суперечливих аспектів минулого, використання цифрових ресурсів, інтерактивних технологій та компетентнісного підходу. Необхідність удосконалення методичного забезпечення, оптимізації роботи з історичними джерелами, картами та візуальними матеріалами визначає актуальність і практичну значущість дослідження. У роботі проаналізовано сучасний стан викладання теми «Україна в роки Другої світової війни» в закладах загальної середньої освіти та виявлено ключові методичні проблеми: фрагментарність подачі матеріалу, обмеженість роботи з джерелами та перевантаження фактами без належного осмислення. Розроблено методичну модель викладання теми, що поєднує інтерактивні технології, картографічний і документальний аналіз, цифрові освітні ресурси та елементи проєктної діяльності. Створено систему уроків і завдань дослідницького характеру. Експериментальна перевірка підтвердила підвищення навчальних результатів і мотивації учнів, а також розвиток умінь критично інтерпретувати історичні події. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів та їх підрозділів, висновків, списку використаних джерел, додатків та переліку умовних позначень.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FH_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hluschuk_2025.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.