Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Ленартович, Олег Юрійович | - |
| dc.contributor.author | Глущук, Інна Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T12:14:51Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-22T12:14:51Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Глущук І. Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. Ю. Ленартович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 87 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29938 | - |
| dc.description.abstract | Тема України в роки Другої світової війни є ключовою для формування історичної свідомості учнів і розвитку навичок критичного мислення. Сучасна історична освіта потребує оновлених підходів до викладання складних і суперечливих аспектів минулого, використання цифрових ресурсів, інтерактивних технологій та компетентнісного підходу. Необхідність удосконалення методичного забезпечення, оптимізації роботи з історичними джерелами, картами та візуальними матеріалами визначає актуальність і практичну значущість дослідження. У роботі проаналізовано сучасний стан викладання теми «Україна в роки Другої світової війни» в закладах загальної середньої освіти та виявлено ключові методичні проблеми: фрагментарність подачі матеріалу, обмеженість роботи з джерелами та перевантаження фактами без належного осмислення. Розроблено методичну модель викладання теми, що поєднує інтерактивні технології, картографічний і документальний аналіз, цифрові освітні ресурси та елементи проєктної діяльності. Створено систему уроків і завдань дослідницького характеру. Експериментальна перевірка підтвердила підвищення навчальних результатів і мотивації учнів, а також розвиток умінь критично інтерпретувати історичні події. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів та їх підрозділів, висновків, списку використаних джерел, додатків та переліку умовних позначень. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | Друга світова війна | uk_UK |
| dc.subject | історія України | - |
| dc.subject | методика викладання | - |
| dc.subject | компетентнісний підхід | - |
| dc.subject | історична освіта | - |
| dc.subject | інтерактивні методи | - |
| dc.subject | історичні джерела | - |
| dc.title | Україна в роки Другої світової війни: методика викладання проблеми в закладах загальної середньої освіти | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра історії України та археології | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) | - |
| Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| hluschuk_2025.pdf | 2,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.