Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШульга, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorОмельчук, Богдан Сергійович-
dc.date.accessioned2025-12-18T13:39:26Z-
dc.date.available2025-12-18T13:39:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОмельчук Б. С. Військова історія Античності у шкільних підручниках: підходи та методичне забезпечення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. С. А. Шульга ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 90 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29910-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу особливостей відображення військової історії Стародавньої Греції та Стародавнього Риму в шкільних підручниках з історії. Актуальність дослідження зумовлена потребою комплексного осмислення військових аспектів античної історії як важливої складової цивілізаційного розвитку, що вплинула на формування державності, політичних інститутів, соціальних структур і культурних традицій європейського світу. В умовах реформування історичної освіти та впровадження компетентнісного підходу особливого значення набуває аналіз того, яким чином військова історія античності представлена у навчальній літературі та які освітні функції вона виконує. У ході дослідження визначено такі завдання: охарактеризувати історіографію та джерела з військової історії античності; з’ясувати місце військової історії у системі шкільної історичної освіти; проаналізувати військові традиції Стародавньої Греції та Стародавнього Риму, зокрема організацію армій, стратегію і тактику ведення воєн; здійснити порівняльний аналіз українських і зарубіжних шкільних підручників щодо подання військової історії античності; визначити методи та засоби вивчення військової історії в освітньому процесі, включно з інтерактивними підходами, історичними реконструкціями та рольовими іграми. Наукова новизна роботи полягає в комплексному аналізі репрезентації військової історії античності в шкільних підручниках з історії з урахуванням сучасних педагогічних підходів. Уточнено зміст поняття «військова історія античності» в контексті шкільної освіти, виявлено особливості подання військових кампаній, стратегій і постатей у навчальних виданнях, а також визначено освітній потенціал військової історії античності у формуванні історичного мислення, патріотичних цінностей і громадянської компетентності учнів. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості використання матеріалів роботи під час удосконалення навчальних програм з історії стародавнього світу, підготовки шкільних підручників і методичних рекомендацій, а також у педагогічній діяльності вчителів історії закладів загальної середньої освіти.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectантичністьuk_UK
dc.subjectвійськова історія античностіuk_UK
dc.subjectСтародавня Греціяuk_UK
dc.subjectСтародавній Римuk_UK
dc.subjectшкільні підручникиuk_UK
dc.subjectісторична освітаuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.titleВійськова історія Античності у шкільних підручниках: підходи та методичне забезпеченняuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра всесвітньої історії-
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)-
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
omelchuk_2025.pdf680,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.