Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838
Title: Османська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історії
Authors: Корсакова, Яна Віталіївна
Affiliation: Кафедра всесвітньої історії
014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)
Bibliographic description (Ukraine): Корсакова Я. В. Османська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. В. А. Білик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 74 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 16-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Білик, Вікторія Андріївна
Keywords: Османська імперія
султан Сулейман І Пишний
завоювання
Роксолана
компетентнісний підхід
навчальна програма
здобувачі загальної середньої освіти
Abstract: Магістерська робота присвячена дослідженню ролі особи в історії на прикладі постаті султана Сулеймана І Пишного на уроках з всесвітньої історії в закладах загальної середньої освіти. Пропонується розглянути методи та підходи, які можуть бути використані на уроці під час ознайомлення учнів з постаттю падишаха. Зазначено, що Сулейман І Пишний був одним із наймогутніших правителів Османської імперії, що зробила величезний вплив на європейську, азійську та африканську історію. Його правління вважається «золотим віком» Османської імперії. Завдяки методам, котрі будуть розглянуті у даному дослідженні учні зможуть дізнатися про особистість султана та його слід у світовій історії. Проаналізовано навчальні програми, за якими буде в подальшому розроблена робота на уроках історії, зокрема принципи та методи, що підвищують ефективність засвоєння історичного матеріалу через різноманітні засоби навчання. Окремо виділено значення інтерактивніх прийомів для розвитку критичного мислення та здатності до аналізу історичних подій у здобувачів загальної середньої освіти. Розглянуто практичні аспекти застосування компетентнісних підходів до завдань у навчанні історії на прикладі вивчення особи Сулеймана І Пишного. Сформовано методичні рекомендації щодо запровадження визначеної теми в навчальний процес. Запропоновано використання таких візуальних джерел, як фотографії, карти, ілюстрації, та інших візуальних матеріалів для поглибленого розуміння учнями постаті султана .
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FH_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
korsakova_2025.pdf1,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.