Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБілик, Вікторія Андріївна-
dc.contributor.authorКорсакова, Яна Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:45:20Z-
dc.date.available2025-12-16T13:45:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКорсакова Я. В. Османська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. В. А. Білик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 74 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню ролі особи в історії на прикладі постаті султана Сулеймана І Пишного на уроках з всесвітньої історії в закладах загальної середньої освіти. Пропонується розглянути методи та підходи, які можуть бути використані на уроці під час ознайомлення учнів з постаттю падишаха. Зазначено, що Сулейман І Пишний був одним із наймогутніших правителів Османської імперії, що зробила величезний вплив на європейську, азійську та африканську історію. Його правління вважається «золотим віком» Османської імперії. Завдяки методам, котрі будуть розглянуті у даному дослідженні учні зможуть дізнатися про особистість султана та його слід у світовій історії. Проаналізовано навчальні програми, за якими буде в подальшому розроблена робота на уроках історії, зокрема принципи та методи, що підвищують ефективність засвоєння історичного матеріалу через різноманітні засоби навчання. Окремо виділено значення інтерактивніх прийомів для розвитку критичного мислення та здатності до аналізу історичних подій у здобувачів загальної середньої освіти. Розглянуто практичні аспекти застосування компетентнісних підходів до завдань у навчанні історії на прикладі вивчення особи Сулеймана І Пишного. Сформовано методичні рекомендації щодо запровадження визначеної теми в навчальний процес. Запропоновано використання таких візуальних джерел, як фотографії, карти, ілюстрації, та інших візуальних матеріалів для поглибленого розуміння учнями постаті султана .uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectОсманська імперіяuk_UK
dc.subjectсултан Сулейман І Пишнийuk_UK
dc.subjectзавоюванняuk_UK
dc.subjectРоксоланаuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectнавчальна програмаuk_UK
dc.subjectздобувачі загальної середньої освітиuk_UK
dc.titleОсманська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історіїuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра всесвітньої історіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korsakova_2025.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.