Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Білик, Вікторія Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Корсакова, Яна Віталіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T13:45:20Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T13:45:20Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Корсакова Я. В. Османська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. В. А. Білик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 74 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29838 | - |
| dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню ролі особи в історії на прикладі постаті султана Сулеймана І Пишного на уроках з всесвітньої історії в закладах загальної середньої освіти. Пропонується розглянути методи та підходи, які можуть бути використані на уроці під час ознайомлення учнів з постаттю падишаха. Зазначено, що Сулейман І Пишний був одним із наймогутніших правителів Османської імперії, що зробила величезний вплив на європейську, азійську та африканську історію. Його правління вважається «золотим віком» Османської імперії. Завдяки методам, котрі будуть розглянуті у даному дослідженні учні зможуть дізнатися про особистість султана та його слід у світовій історії. Проаналізовано навчальні програми, за якими буде в подальшому розроблена робота на уроках історії, зокрема принципи та методи, що підвищують ефективність засвоєння історичного матеріалу через різноманітні засоби навчання. Окремо виділено значення інтерактивніх прийомів для розвитку критичного мислення та здатності до аналізу історичних подій у здобувачів загальної середньої освіти. Розглянуто практичні аспекти застосування компетентнісних підходів до завдань у навчанні історії на прикладі вивчення особи Сулеймана І Пишного. Сформовано методичні рекомендації щодо запровадження визначеної теми в навчальний процес. Запропоновано використання таких візуальних джерел, як фотографії, карти, ілюстрації, та інших візуальних матеріалів для поглибленого розуміння учнями постаті султана . | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | Османська імперія | uk_UK |
| dc.subject | султан Сулейман І Пишний | uk_UK |
| dc.subject | завоювання | uk_UK |
| dc.subject | Роксолана | uk_UK |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
| dc.subject | навчальна програма | uk_UK |
| dc.subject | здобувачі загальної середньої освіти | uk_UK |
| dc.title | Османська імперія Сулеймана І Пишного: формування у здобувачів освіти уявлень про роль особи в історії | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра всесвітньої історії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| korsakova_2025.pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.