Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837| Назва: | Методика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю) |
| Автори: | Билиця, Ігор Олегович |
| Приналежність: | Кафедра всесвітньої історії 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) |
| Бібліографічний опис: | Билиця І. О.Методика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю): робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. В. Разиграєв ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 108 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 16-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Разиграєв, Олег Володимирович |
| Теми: | право власності на землю методика викладання правова освіта правова культура громадянська компетентність історико-правовий підхід інтерактивні методи навчання правосвідомість |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю удосконалення правової освіти в закладах загальної середньої освіти та формування у школярів відповідального ставлення до землі як національного багатства. У сучасних умовах реформи земельних відносин і зростання ролі громадянської освіти постає потреба у методиці, яка поєднує правову, історичну та екологічну складові навчання. Проблема дослідження полягає у недостатній розробленості ефективних підходів до викладання права власності на землю, що дозволяли б поєднати теоретичні знання з практичними вміннями, а також сформувати у школярів розуміння взаємозв’язку між правом, відповідальністю і суспільними інтересами. Особливістю розв’язання проблеми є поєднання теоретико-правового аналізу з педагогічними підходами. У роботі використано міждисциплінарний підхід, що об’єднує історичний, юридичний і методичний аспекти, а також застосовано елементи інтерактивного навчання – дискусії, порівняльні таблиці, аналіз джерел, рольові вправи. Це дозволяє зробити складний правовий матеріал доступним для сприйняття учнями. У результаті проведеного дослідження визначено основні етапи історичного розвитку інституту права власності на землю в Україні, систематизовано джерельну базу для шкільного курсу правознавства, розроблено методичні рекомендації щодо вивчення цієї теми у школі. Обґрунтовано ефективність поєднання правових знань з екологічним вихованням і громадянською освітою. У висновках наголошено, що викладання права власності на землю має забезпечувати формування в учнів не лише знань про правові норми, а й ціннісного ставлення до власності як суспільної категорії. Запропонована методика сприяє розвитку правової культури, екологічної свідомості та громадянської компетентності школярів, а також може бути використана у практиці вчителів правознавства й методистів закладів освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bylytsia_2025.pdf | 766,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.