Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРазиграєв, Олег Володимирович-
dc.contributor.authorБилиця, Ігор Олегович-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:37:54Z-
dc.date.available2025-12-16T13:37:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБилиця І. О.Методика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю): робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. В. Разиграєв ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 108 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю удосконалення правової освіти в закладах загальної середньої освіти та формування у школярів відповідального ставлення до землі як національного багатства. У сучасних умовах реформи земельних відносин і зростання ролі громадянської освіти постає потреба у методиці, яка поєднує правову, історичну та екологічну складові навчання. Проблема дослідження полягає у недостатній розробленості ефективних підходів до викладання права власності на землю, що дозволяли б поєднати теоретичні знання з практичними вміннями, а також сформувати у школярів розуміння взаємозв’язку між правом, відповідальністю і суспільними інтересами. Особливістю розв’язання проблеми є поєднання теоретико-правового аналізу з педагогічними підходами. У роботі використано міждисциплінарний підхід, що об’єднує історичний, юридичний і методичний аспекти, а також застосовано елементи інтерактивного навчання – дискусії, порівняльні таблиці, аналіз джерел, рольові вправи. Це дозволяє зробити складний правовий матеріал доступним для сприйняття учнями. У результаті проведеного дослідження визначено основні етапи історичного розвитку інституту права власності на землю в Україні, систематизовано джерельну базу для шкільного курсу правознавства, розроблено методичні рекомендації щодо вивчення цієї теми у школі. Обґрунтовано ефективність поєднання правових знань з екологічним вихованням і громадянською освітою. У висновках наголошено, що викладання права власності на землю має забезпечувати формування в учнів не лише знань про правові норми, а й ціннісного ставлення до власності як суспільної категорії. Запропонована методика сприяє розвитку правової культури, екологічної свідомості та громадянської компетентності школярів, а також може бути використана у практиці вчителів правознавства й методистів закладів освіти.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectправо власності на землюuk_UK
dc.subjectметодика викладанняuk_UK
dc.subjectправова освітаuk_UK
dc.subjectправова культураuk_UK
dc.subjectгромадянська компетентністьuk_UK
dc.subjectісторико-правовий підхідuk_UK
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UK
dc.subjectправосвідомістьuk_UK
dc.titleМетодика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю)uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра всесвітньої історіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bylytsia_2025.pdf766,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.