Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Разиграєв, Олег Володимирович | - |
| dc.contributor.author | Билиця, Ігор Олегович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T13:37:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T13:37:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Билиця І. О.Методика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю): робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. О. В. Разиграєв ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 108 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29837 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю удосконалення правової освіти в закладах загальної середньої освіти та формування у школярів відповідального ставлення до землі як національного багатства. У сучасних умовах реформи земельних відносин і зростання ролі громадянської освіти постає потреба у методиці, яка поєднує правову, історичну та екологічну складові навчання. Проблема дослідження полягає у недостатній розробленості ефективних підходів до викладання права власності на землю, що дозволяли б поєднати теоретичні знання з практичними вміннями, а також сформувати у школярів розуміння взаємозв’язку між правом, відповідальністю і суспільними інтересами. Особливістю розв’язання проблеми є поєднання теоретико-правового аналізу з педагогічними підходами. У роботі використано міждисциплінарний підхід, що об’єднує історичний, юридичний і методичний аспекти, а також застосовано елементи інтерактивного навчання – дискусії, порівняльні таблиці, аналіз джерел, рольові вправи. Це дозволяє зробити складний правовий матеріал доступним для сприйняття учнями. У результаті проведеного дослідження визначено основні етапи історичного розвитку інституту права власності на землю в Україні, систематизовано джерельну базу для шкільного курсу правознавства, розроблено методичні рекомендації щодо вивчення цієї теми у школі. Обґрунтовано ефективність поєднання правових знань з екологічним вихованням і громадянською освітою. У висновках наголошено, що викладання права власності на землю має забезпечувати формування в учнів не лише знань про правові норми, а й ціннісного ставлення до власності як суспільної категорії. Запропонована методика сприяє розвитку правової культури, екологічної свідомості та громадянської компетентності школярів, а також може бути використана у практиці вчителів правознавства й методистів закладів освіти. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | право власності на землю | uk_UK |
| dc.subject | методика викладання | uk_UK |
| dc.subject | правова освіта | uk_UK |
| dc.subject | правова культура | uk_UK |
| dc.subject | громадянська компетентність | uk_UK |
| dc.subject | історико-правовий підхід | uk_UK |
| dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UK |
| dc.subject | правосвідомість | uk_UK |
| dc.title | Методика викладання права власності в закладах загальної середньої освіти (на прикладі права власності на землю) | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра всесвітньої історії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bylytsia_2025.pdf | 766,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.