Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825
Назва: Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти
Автори: Капітула, Святослав Русланович
Приналежність: Кафедра економічної та соціальної географії
014.07 Середня освіта (Географія)
Бібліографічний опис: Капітула С. Р. Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. С. О. Пугач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 80 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 16-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Пугач, Сергій Олександрович
Теми: географія комунікацій
географія транспорту
комунікаційні мережі
урок
карта
ГІС
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі уточнено теоретико-методичні аспекти географії дослідження комунікацій у сфері освіти; проаналізовано особливості вивчення географії комунікацій у закладах загальної середньої освіти; досліджено особливості вивчення географії комунікацій у закладах вищої освіти; розроблено рекомендації щодо удосконалення методики навчання курсу географії комунікацій у закладах загальної середньої та вищої освіти. Географія комунікацій – це напрям соціально-економічної географії, що вивчає просторову організацію, структуру та функціонування систем зв’язку і взаємодії між територіями. Вона досліджує транспортні, інформаційні, енергетичні та телекомунікаційні мережі, їх вплив на розвиток господарства, розселення й інтеграцію регіонів у єдиний простір. Сучасне навчання курсу «Географія комунікацій» має ґрунтуватися не на пасивному засвоєнні фактів, а на активній дослідницькій діяльності, що поєднує теоретичну базу з практичним застосуванням. Ефективне викладання курсу потребує поєднання сучасних наукових підходів, практичної спрямованості, використання цифрових інструментів і компетентнісного навчання. Залучення картографічних сервісів, інтерактивних методів, реальних прикладів із розвитку транспортної системи України, а також інтеграція патріотичного й громадянського виховання зроблять навчальний процес змістовним та актуальним. У результаті, учні й студенти не лише здобувають знання, але й формують просторові, економічні, екологічні та громадянські компетентності, необхідні для розуміння сучасного світу й активної участі в житті суспільства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kapitula_2025.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.