Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825| Назва: | Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти |
| Автори: | Капітула, Святослав Русланович |
| Приналежність: | Кафедра економічної та соціальної географії 014.07 Середня освіта (Географія) |
| Бібліографічний опис: | Капітула С. Р. Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. С. О. Пугач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 80 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 16-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Пугач, Сергій Олександрович |
| Теми: | географія комунікацій географія транспорту комунікаційні мережі урок карта ГІС |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі уточнено теоретико-методичні аспекти географії дослідження комунікацій у сфері освіти; проаналізовано особливості вивчення географії комунікацій у закладах загальної середньої освіти; досліджено особливості вивчення географії комунікацій у закладах вищої освіти; розроблено рекомендації щодо удосконалення методики навчання курсу географії комунікацій у закладах загальної середньої та вищої освіти. Географія комунікацій – це напрям соціально-економічної географії, що вивчає просторову організацію, структуру та функціонування систем зв’язку і взаємодії між територіями. Вона досліджує транспортні, інформаційні, енергетичні та телекомунікаційні мережі, їх вплив на розвиток господарства, розселення й інтеграцію регіонів у єдиний простір. Сучасне навчання курсу «Географія комунікацій» має ґрунтуватися не на пасивному засвоєнні фактів, а на активній дослідницькій діяльності, що поєднує теоретичну базу з практичним застосуванням. Ефективне викладання курсу потребує поєднання сучасних наукових підходів, практичної спрямованості, використання цифрових інструментів і компетентнісного навчання. Залучення картографічних сервісів, інтерактивних методів, реальних прикладів із розвитку транспортної системи України, а також інтеграція патріотичного й громадянського виховання зроблять навчальний процес змістовним та актуальним. У результаті, учні й студенти не лише здобувають знання, але й формують просторові, економічні, екологічні та громадянські компетентності, необхідні для розуміння сучасного світу й активної участі в житті суспільства |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kapitula_2025.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.