Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПугач, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorКапітула, Святослав Русланович-
dc.date.accessioned2025-12-16T09:36:42Z-
dc.date.available2025-12-16T09:36:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКапітула С. Р. Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. С. О. Пугач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 80 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825-
dc.description.abstractУ магістерській роботі уточнено теоретико-методичні аспекти географії дослідження комунікацій у сфері освіти; проаналізовано особливості вивчення географії комунікацій у закладах загальної середньої освіти; досліджено особливості вивчення географії комунікацій у закладах вищої освіти; розроблено рекомендації щодо удосконалення методики навчання курсу географії комунікацій у закладах загальної середньої та вищої освіти. Географія комунікацій – це напрям соціально-економічної географії, що вивчає просторову організацію, структуру та функціонування систем зв’язку і взаємодії між територіями. Вона досліджує транспортні, інформаційні, енергетичні та телекомунікаційні мережі, їх вплив на розвиток господарства, розселення й інтеграцію регіонів у єдиний простір. Сучасне навчання курсу «Географія комунікацій» має ґрунтуватися не на пасивному засвоєнні фактів, а на активній дослідницькій діяльності, що поєднує теоретичну базу з практичним застосуванням. Ефективне викладання курсу потребує поєднання сучасних наукових підходів, практичної спрямованості, використання цифрових інструментів і компетентнісного навчання. Залучення картографічних сервісів, інтерактивних методів, реальних прикладів із розвитку транспортної системи України, а також інтеграція патріотичного й громадянського виховання зроблять навчальний процес змістовним та актуальним. У результаті, учні й студенти не лише здобувають знання, але й формують просторові, економічні, екологічні та громадянські компетентності, необхідні для розуміння сучасного світу й активної участі в житті суспільстваuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгеографія комунікаційuk_UK
dc.subjectгеографія транспортуuk_UK
dc.subjectкомунікаційні мережіuk_UK
dc.subjectурокuk_UK
dc.subjectкартаuk_UK
dc.subjectГІСuk_UK
dc.titleВивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освітиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра економічної та соціальної географіїuk_UK
dc.contributor.affiliation014.07 Середня освіта (Географія)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kapitula_2025.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.