Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Пугач, Сергій Олександрович | - |
| dc.contributor.author | Капітула, Святослав Русланович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-16T09:36:42Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-16T09:36:42Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Капітула С. Р. Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014.07 Середня освіта (Географія) / наук. кер. С. О. Пугач ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 80 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29825 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі уточнено теоретико-методичні аспекти географії дослідження комунікацій у сфері освіти; проаналізовано особливості вивчення географії комунікацій у закладах загальної середньої освіти; досліджено особливості вивчення географії комунікацій у закладах вищої освіти; розроблено рекомендації щодо удосконалення методики навчання курсу географії комунікацій у закладах загальної середньої та вищої освіти. Географія комунікацій – це напрям соціально-економічної географії, що вивчає просторову організацію, структуру та функціонування систем зв’язку і взаємодії між територіями. Вона досліджує транспортні, інформаційні, енергетичні та телекомунікаційні мережі, їх вплив на розвиток господарства, розселення й інтеграцію регіонів у єдиний простір. Сучасне навчання курсу «Географія комунікацій» має ґрунтуватися не на пасивному засвоєнні фактів, а на активній дослідницькій діяльності, що поєднує теоретичну базу з практичним застосуванням. Ефективне викладання курсу потребує поєднання сучасних наукових підходів, практичної спрямованості, використання цифрових інструментів і компетентнісного навчання. Залучення картографічних сервісів, інтерактивних методів, реальних прикладів із розвитку транспортної системи України, а також інтеграція патріотичного й громадянського виховання зроблять навчальний процес змістовним та актуальним. У результаті, учні й студенти не лише здобувають знання, але й формують просторові, економічні, екологічні та громадянські компетентності, необхідні для розуміння сучасного світу й активної участі в житті суспільства | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | географія комунікацій | uk_UK |
| dc.subject | географія транспорту | uk_UK |
| dc.subject | комунікаційні мережі | uk_UK |
| dc.subject | урок | uk_UK |
| dc.subject | карта | uk_UK |
| dc.subject | ГІС | uk_UK |
| dc.title | Вивчення географії комунікацій у системі загальної середньої та вищої освіти | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра економічної та соціальної географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014.07 Середня освіта (Географія) | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FGEO_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kapitula_2025.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.