Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29804| Назва: | Метoдика навчання тpигoнoметpичних функцiй iз викopистанням цифpoвих oсвiтнiх технологій |
| Автори: | Oласюк, Oксана Iгopiвна |
| Приналежність: | Кафедра теорії функцій та методики навчання математики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Оласюк О. І. Метoдика навчання тpигoнoметpичних функцiй iз викopистанням цифpoвих oсвiтнiх технологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Ю. І. Харкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 80 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 15-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Харкевич, Юрій Іліодорович |
| Теми: | тригонометричні функції цифрові освітні технології GeoGebra інтерактивні вправи методика навчання |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано теоретичні засоби вивчення тригонометричних функцій у шкільному курсі математики та обґрунтовано значення цифрових освітніх технологій у формуванні глибокого розуміння тригонометричних понять. Досліджено психолого-педагогічні особливості засвоєння тригонометричного матеріалу, виявлено типові труднощі учнів та визначено їх причини. Розкрито можливості сучасних цифрових інструментів (GeoGebra, Desmos, PhET тощо) для візуалізації, моделювання, дослідження властивостей тригонометричних функцій та організації інтерактивної діяльності. Обґрунтовано методичні підходи до реалізації цифрових технологій у навчанні тригонометрії, визначено педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності засвоєння матеріалу учнями. Розроблено та апробовано фрагменти уроків, інтерактивні вправи й завдання з використанням цифрових інструментів, спрямовані на розвиток дослідницьких умінь, формування візуального мислення та підсилення мотивації до вивчення тригонометрії. Практичне значення роботи полягає у створенні методичних рекомендацій щодо інтеграції цифрових освітніх технологій у процес навчання тригонометричних функцій. Запропоновані напрацювання можуть бути використані вчителями математики закладів загальної середньої освіти для підвищення ефективності навчального процесу, оптимізації структури уроків та урізноманітнення видів пізнавальної діяльності. Матеріали дослідження також можуть бути застосовані під час підготовки майбутніх учителів математики у закладах вищої освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29804 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| olasiuk_2025.pdf | 2,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.