Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29803| Title: | Формування математичної компетентності учнів профільної школи в процесі вивчення інтегралів |
| Authors: | Халанчук, Дарина Петрівна |
| Affiliation: | Кафедра теорії функцій та методики навчання математики 111 Математика |
| Bibliographic description (Ukraine): | Халанчук Д. П. Формування математичної компетентності учнів профільної школи в процесі вивчення інтегралів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 111 Математика / наук. кер. О. М. Піддубний ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 53 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 15-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Піддубний, Олексій Михайлович |
| Keywords: | математична компетентність інтеграл профільна школа прикладні задачі інформаційні технології методика навчання |
| Abstract: | У магістерській роботі розглянуто теоретичні, методичні та практичні підходи до формування математичної компетентності учнів профільної школи у процесі вивчення теми «Інтеграл та його застосування». Перший розділ присвячено аналізу сутності поняття математичної компетентності, її структурних компонентів та значення у сучасній шкільній освіті. Другий розділ містить методичні підходи до формування компетентностей під час вивчення інтегралів, зокрема використання сучасних інформаційних технологій та прикладних задач. Третій розділ присвячено практичним аспектам застосування інтегралів у різних галузях науки і техніки та аналізу ефективності впроваджених методичних рішень у навчальний процес. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29803 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FITM_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| khalanchuk_2025.pdf | 656,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.