Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29795
Назва: Використання ШІ на уроках математики в ЗЗСО
Автори: Пиріжок, Дмитро Володимирович
Приналежність: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Бібліографічний опис: Пиріжок Д. В. Використання ШІ на уроках математики в ЗЗСО : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. К. В. Соліч; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 88 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 15-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Соліч, Катерина Василівна
Теми: штучний інтелект
математичні компетентності
цифровізація освіти
інтелектуальні інструменти
GeoGebra AI
ChatGPT
Wolfram Alpha
урок математики
адаптивне навчання
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено теоретичні, методичні та практичні засади застосування технологій штучного інтелекту у процесі формування математичних компетентностей учнів закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано сучасні підходи до цифровізації освітнього середовища, класифікацію інструментів ШІ та їхній педагогічний потенціал. Узагальнено наукові концепції, що обґрунтовують доцільність використання інтелектуальних технологій для розвитку логічного, аналітичного, дослідницького та критичного мислення школярів. На основі проведеного аналізу розроблено методичну модель уроку математики з інтеграцією інструментів ШІ (ChatGPT, GeoGebra AI, Wolfram Alpha та ін.), визначено їх дидактичні функції та можливості для підсилення навчального процесу. Розроблено та апробовано план-конспект уроку з теми «Квадратні рівняння», що продемонстрував ефективність використання інтелектуальних технологій на етапах мотивації, пояснення нового матеріалу, практичної роботи, рефлексії та оцінювання. Емпірична частина дослідження включала порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів до і після впровадження інструментів ШІ. Отримані результати засвідчили підвищення рівня сформованості математичних компетентностей, покращення результатів розв’язування задач, зменшення кількості типових помилок та зростання навчальної мотивації. Виявлено організаційні та методичні проблеми, запропоновано шляхи їх вирішення і надано рекомендації щодо подальшого впровадження ШІ у навчання математики. Магістерська робота має теоретичну та практичну цінність, оскільки обґрунтовує ефективність інтелектуальних технологій у розвитку математичних компетентностей учнів та пропонує готові методичні рішення для використання ШІ у шкільній практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29795
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pyrizhok_2025.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.