Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29795Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Соліч, Катерина Василівна | - |
| dc.contributor.author | Пиріжок, Дмитро Володимирович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T10:44:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T10:44:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Пиріжок Д. В. Використання ШІ на уроках математики в ЗЗСО : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. К. В. Соліч; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 88 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29795 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджено теоретичні, методичні та практичні засади застосування технологій штучного інтелекту у процесі формування математичних компетентностей учнів закладу загальної середньої освіти. Проаналізовано сучасні підходи до цифровізації освітнього середовища, класифікацію інструментів ШІ та їхній педагогічний потенціал. Узагальнено наукові концепції, що обґрунтовують доцільність використання інтелектуальних технологій для розвитку логічного, аналітичного, дослідницького та критичного мислення школярів. На основі проведеного аналізу розроблено методичну модель уроку математики з інтеграцією інструментів ШІ (ChatGPT, GeoGebra AI, Wolfram Alpha та ін.), визначено їх дидактичні функції та можливості для підсилення навчального процесу. Розроблено та апробовано план-конспект уроку з теми «Квадратні рівняння», що продемонстрував ефективність використання інтелектуальних технологій на етапах мотивації, пояснення нового матеріалу, практичної роботи, рефлексії та оцінювання. Емпірична частина дослідження включала порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів до і після впровадження інструментів ШІ. Отримані результати засвідчили підвищення рівня сформованості математичних компетентностей, покращення результатів розв’язування задач, зменшення кількості типових помилок та зростання навчальної мотивації. Виявлено організаційні та методичні проблеми, запропоновано шляхи їх вирішення і надано рекомендації щодо подальшого впровадження ШІ у навчання математики. Магістерська робота має теоретичну та практичну цінність, оскільки обґрунтовує ефективність інтелектуальних технологій у розвитку математичних компетентностей учнів та пропонує готові методичні рішення для використання ШІ у шкільній практиці. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UK |
| dc.subject | математичні компетентності | uk_UK |
| dc.subject | цифровізація освіти | uk_UK |
| dc.subject | інтелектуальні інструменти | uk_UK |
| dc.subject | GeoGebra AI | uk_UK |
| dc.subject | ChatGPT | uk_UK |
| dc.subject | Wolfram Alpha | uk_UK |
| dc.subject | урок математики | uk_UK |
| dc.subject | адаптивне навчання | uk_UK |
| dc.title | Використання ШІ на уроках математики в ЗЗСО | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра математичного аналізу і статистики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pyrizhok_2025.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.