Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29769
Title: Напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою банківської установи
Authors: Літот, Микола Сергійович
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Літот М. С. Напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою банківської установи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / наук. кер. В. В. Левицький ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 64 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 12-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Левицький, Віктор Володимирович
Keywords: банківська установа
маркетингова політика
цифровий маркетинг
управління
ефективність
конкурентоспроможність
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методологічні основи формування системи управління маркетинговою політикою банківської установи як інструменту підвищення її конкурентоспроможності та клієнтоорієнтованості. Проведено аналіз маркетингової стратегії банківської установи, оцінено ефективність реалізації маркетингових заходів та визначено ключові проблеми у управлінні маркетинговою політикою. Розроблено напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою, включно з впровадженням концепції цифрового маркетингу та оптимізацією комунікаційної стратегії банку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29769
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
litot_2025.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.