Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29769
Назва: Напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою банківської установи
Автори: Літот, Микола Сергійович
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Літот М. С. Напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою банківської установи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / наук. кер. В. В. Левицький ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 64 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 12-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Левицький, Віктор Володимирович
Теми: банківська установа
маркетингова політика
цифровий маркетинг
управління
ефективність
конкурентоспроможність
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методологічні основи формування системи управління маркетинговою політикою банківської установи як інструменту підвищення її конкурентоспроможності та клієнтоорієнтованості. Проведено аналіз маркетингової стратегії банківської установи, оцінено ефективність реалізації маркетингових заходів та визначено ключові проблеми у управлінні маркетинговою політикою. Розроблено напрями удосконалення системи управління маркетинговою політикою, включно з впровадженням концепції цифрового маркетингу та оптимізацією комунікаційної стратегії банку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29769
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
litot_2025.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.