Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29752
Title: Впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Патрай, Анна Василівна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Патрай А. В. Впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Я. О. Савчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2025. 67 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 11-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Савчук, Ярослава Олександрівна
Keywords: інформаційні технології у маркетинговій діяльності підприємства
види інформаційних технологій та систем у маркетинговій діяльності підприємства
показники оцінки ефективності інформаційних технологій
Abstract: У кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні аспекти впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Описано сутність та види інформаційних технологій та систем у маркетинговій діяльності підприємства. Визначено етапи впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто методичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Зроблено загальну характеристику та аналіз основних показників діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Проведено аналіз складових та оцінку ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Визначено перспективи розвитку підприємства, розроблено заходи впровадження додаткових інформаційних технологій в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Зроблено економічне обґрунтування запропонованих заходів на підприємстві. Наукова новизна дослідження полягає у поглибленні теоретичних і методичних підходів до аналізу складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх використання для підвищення ефективності використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновані у роботі методичні підходи до складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства можуть бути впроваджені у його практичну діяльність підприємства.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29752
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
patrai_2025.pdf728,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.