Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСавчук, Ярослава Олександрівна-
dc.contributor.authorПатрай, Анна Василівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T10:18:23Z-
dc.date.available2025-12-11T10:18:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationПатрай А. В. Впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Я. О. Савчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2025. 67 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29752-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні аспекти впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Описано сутність та види інформаційних технологій та систем у маркетинговій діяльності підприємства. Визначено етапи впровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто методичні підходи до аналізу складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Зроблено загальну характеристику та аналіз основних показників діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Проведено аналіз складових та оцінку ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Визначено перспективи розвитку підприємства, розроблено заходи впровадження додаткових інформаційних технологій в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Зроблено економічне обґрунтування запропонованих заходів на підприємстві. Наукова новизна дослідження полягає у поглибленні теоретичних і методичних підходів до аналізу складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх використання для підвищення ефективності використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновані у роботі методичні підходи до складових та оцінки ефективності інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємства можуть бути впроваджені у його практичну діяльність підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінформаційні технології у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UK
dc.subjectвиди інформаційних технологій та систем у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UK
dc.subjectпоказники оцінки ефективності інформаційних технологійuk_UK
dc.titleВпровадження інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patrai_2025.pdf728,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.