Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748
Назва: Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання
Автори: Вітковська, Наталія Ігорівна
Приналежність: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Бібліографічний опис: Вітковська Н. І. Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 79 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 11-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Швай, Ольга Леонідівна
Теми: інклюзивна освіта
індивідуалізація навчання
диференціація навчання
інклюзивне середовище
здобувачі освіти з особливими освітніми потребами
індивідуальний підхід
математична освіта
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розкрито вивчення та характеристика форм і методів організації навчання в інтегрованому класі старшої школи під час уроків математики, враховуючи наявність учнів з ООП. Розкрито принципи і сутність інклюзивного навчання. Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено суть індивідуалізації та диференціації навчання: поняття, види, форми. Сформовано особливості викладання математики в інклюзивному класі. Оцінено механізм адаптації навчальних матеріалів та завдань до індивідуальних потреб учнів. Описано використання дидактичних матеріалів, що враховують особливості сприйняття інформації учнями з різними освітніми потребами. Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій для індивідуалізації навчання. Проведено педагогічний експеримент та проаналізовано його результати.Практичне значення роботи визначене можливістю інтеграції його результатів в роботу з дітьми старших класів, які мають ООП, зокрема під час вивчення математики в ЗЗСО « Луцька гімназія No 3 Луцької міськради» для учнів 9-го класу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vitkovska_2025.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.