Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748| Назва: | Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання |
| Автори: | Вітковська, Наталія Ігорівна |
| Приналежність: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Вітковська Н. І. Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 79 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 11-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Швай, Ольга Леонідівна |
| Теми: | інклюзивна освіта індивідуалізація навчання диференціація навчання інклюзивне середовище здобувачі освіти з особливими освітніми потребами індивідуальний підхід математична освіта |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі розкрито вивчення та характеристика форм і методів організації навчання в інтегрованому класі старшої школи під час уроків математики, враховуючи наявність учнів з ООП. Розкрито принципи і сутність інклюзивного навчання. Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено суть індивідуалізації та диференціації навчання: поняття, види, форми. Сформовано особливості викладання математики в інклюзивному класі. Оцінено механізм адаптації навчальних матеріалів та завдань до індивідуальних потреб учнів. Описано використання дидактичних матеріалів, що враховують особливості сприйняття інформації учнями з різними освітніми потребами. Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій для індивідуалізації навчання. Проведено педагогічний експеримент та проаналізовано його результати.Практичне значення роботи визначене можливістю інтеграції його результатів в роботу з дітьми старших класів, які мають ООП, зокрема під час вивчення математики в ЗЗСО « Луцька гімназія No 3 Луцької міськради» для учнів 9-го класу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vitkovska_2025.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.