Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШвай, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorВітковська, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-12-11T09:48:08Z-
dc.date.available2025-12-11T09:48:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВітковська Н. І. Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 79 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розкрито вивчення та характеристика форм і методів організації навчання в інтегрованому класі старшої школи під час уроків математики, враховуючи наявність учнів з ООП. Розкрито принципи і сутність інклюзивного навчання. Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено суть індивідуалізації та диференціації навчання: поняття, види, форми. Сформовано особливості викладання математики в інклюзивному класі. Оцінено механізм адаптації навчальних матеріалів та завдань до індивідуальних потреб учнів. Описано використання дидактичних матеріалів, що враховують особливості сприйняття інформації учнями з різними освітніми потребами. Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій для індивідуалізації навчання. Проведено педагогічний експеримент та проаналізовано його результати.Практичне значення роботи визначене можливістю інтеграції його результатів в роботу з дітьми старших класів, які мають ООП, зокрема під час вивчення математики в ЗЗСО « Луцька гімназія No 3 Луцької міськради» для учнів 9-го класу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UK
dc.subjectдиференціація навчанняuk_UK
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UK
dc.subjectздобувачі освіти з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UK
dc.subjectматематична освітаuk_UK
dc.titleІндивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчанняuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра математичного аналізу і статистикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vitkovska_2025.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.