Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Швай, Ольга Леонідівна | - |
| dc.contributor.author | Вітковська, Наталія Ігорівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T09:48:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T09:48:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Вітковська Н. І. Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 79 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29748 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі розкрито вивчення та характеристика форм і методів організації навчання в інтегрованому класі старшої школи під час уроків математики, враховуючи наявність учнів з ООП. Розкрито принципи і сутність інклюзивного навчання. Визначено психолого-педагогічні особливості дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено суть індивідуалізації та диференціації навчання: поняття, види, форми. Сформовано особливості викладання математики в інклюзивному класі. Оцінено механізм адаптації навчальних матеріалів та завдань до індивідуальних потреб учнів. Описано використання дидактичних матеріалів, що враховують особливості сприйняття інформації учнями з різними освітніми потребами. Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій для індивідуалізації навчання. Проведено педагогічний експеримент та проаналізовано його результати.Практичне значення роботи визначене можливістю інтеграції його результатів в роботу з дітьми старших класів, які мають ООП, зокрема під час вивчення математики в ЗЗСО « Луцька гімназія No 3 Луцької міськради» для учнів 9-го класу. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UK |
| dc.subject | індивідуалізація навчання | uk_UK |
| dc.subject | диференціація навчання | uk_UK |
| dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UK |
| dc.subject | здобувачі освіти з особливими освітніми потребами | uk_UK |
| dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UK |
| dc.subject | математична освіта | uk_UK |
| dc.title | Індивідуалізація та диференціація навчання математики в умовах інклюзивного навчання | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра математичного аналізу і статистики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vitkovska_2025.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.