Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29731| Title: | Психологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в період воєнних подій |
| Authors: | Дроздовський, Назар Сергійович |
| Affiliation: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Дроздовський Н. С. Психологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в період воєнних подій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Я. О. Гошовський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 9-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Гошовський, Ярослав Олександрович |
| Keywords: | стресостійкість юнацький вік воєнні події психічне здоров'я адаптація копінг-стратегії |
| Abstract: | У роботі розглядаються психологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в умовах воєнних подій. Юнацький вік є сенситивним періодом для розвитку емоційної стабільності, тому вплив стресових чинників війни має особливе значення. Досліджено провідні механізми адаптації, що сприяють розвитку стійкості до психоемоційних навантажень у молоді. Особливу увагу приділено ролі сімейного оточення, соціальної підтримки та особистісних ресурсів у подоланні стресу. Проаналізовано ефективність різних копінг-стратегій, які використовують юнаки для зниження негативного впливу травматичних подій. Визначено психологічні чинники, що підсилюють здатність молоді до саморегуляції та конструктивного реагування на складні життєві ситуації. Підкреслено важливість своєчасного надання психологічної допомоги та профілактичної роботи з молоддю в період війни. На основі отриманих результатів розроблено комплекс практичних рекомендацій, спрямованих на оптимізацію емоційного стану, зниження рівня стресу та підвищення стресостійкості студентської молоді в умовах воєнного стану. Таким чином, проведене дослідження підтверджує, що воєнний стан суттєво впливає на психоемоційний стан студентів, підвищує ризик виникнення патологічних реакцій стресу та формує необхідність цілеспрямованої психологічної підтримки і розвитку стресостійкості серед молоді. Отримані результати можуть бути використані у практиці психологічного консультування та освітньо-виховній діяльності. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29731 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| drozdovskyi_2025.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.