Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГошовський, Ярослав Олександрович-
dc.contributor.authorДроздовський, Назар Сергійович-
dc.date.accessioned2025-12-09T14:23:26Z-
dc.date.available2025-12-09T14:23:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДроздовський Н. С. Психологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в період воєнних подій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Я. О. Гошовський ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29731-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються психологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в умовах воєнних подій. Юнацький вік є сенситивним періодом для розвитку емоційної стабільності, тому вплив стресових чинників війни має особливе значення. Досліджено провідні механізми адаптації, що сприяють розвитку стійкості до психоемоційних навантажень у молоді. Особливу увагу приділено ролі сімейного оточення, соціальної підтримки та особистісних ресурсів у подоланні стресу. Проаналізовано ефективність різних копінг-стратегій, які використовують юнаки для зниження негативного впливу травматичних подій. Визначено психологічні чинники, що підсилюють здатність молоді до саморегуляції та конструктивного реагування на складні життєві ситуації. Підкреслено важливість своєчасного надання психологічної допомоги та профілактичної роботи з молоддю в період війни. На основі отриманих результатів розроблено комплекс практичних рекомендацій, спрямованих на оптимізацію емоційного стану, зниження рівня стресу та підвищення стресостійкості студентської молоді в умовах воєнного стану. Таким чином, проведене дослідження підтверджує, що воєнний стан суттєво впливає на психоемоційний стан студентів, підвищує ризик виникнення патологічних реакцій стресу та формує необхідність цілеспрямованої психологічної підтримки і розвитку стресостійкості серед молоді. Отримані результати можуть бути використані у практиці психологічного консультування та освітньо-виховній діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстресостійкістьuk_UK
dc.subjectюнацький вікuk_UK
dc.subjectвоєнні подіїuk_UK
dc.subjectпсихічне здоров'яuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості формування стресостійкості в осіб юнацького віку в період воєнних подійuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
drozdovskyi_2025.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.