Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції»
Authors: Свіргун, Ірина Володимирівна
Affiliation: Кафедра теорії функцій та методики навчання математики
014 Середня освіта (Математика)
Bibliographic description (Ukraine): Свіргун І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 84 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 9-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Падалко, Ніна Йосипівна
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
функція
GeoGebra
Desmos
методика навчання
компетентності
інтерактивне навчання
Abstract: У магістерській роботі здійснено аналіз сучасного стану використання ІКТ у навчанні математики, охарактеризовано психолого-педагогічні умови ефективного засвоєння теми «Функція» та визначено потенціал цифрових середовищ GeoGebra, Desmos, LearningApps, Kahoot, Classtime у візуалізації функціональних залежностей. На основі узагальнення теоретичних положень і практичних спостережень розроблено методичні рекомендації щодо інтеграції ІКТ у навчальний процес. Проведено педагогічний експеримент, який засвідчив, що застосування ІКТ сприяє підвищенню якості знань учнів, зростанню їх мотивації та розвитку дослідницьких навичок. Встановлено, що використання цифрових інструментів підвищує рівень засвоєння матеріалу на 20–25%, а також формує ключові компетентності XXI століття: уміння аналізувати, моделювати та робити висновки на основі даних.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FITM_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
svirhun_2025.pdf1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.