Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Падалко, Ніна Йосипівна | - |
| dc.contributor.author | Свіргун, Ірина Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T13:56:38Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T13:56:38Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Свіргун І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 84 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724 | - |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі здійснено аналіз сучасного стану використання ІКТ у навчанні математики, охарактеризовано психолого-педагогічні умови ефективного засвоєння теми «Функція» та визначено потенціал цифрових середовищ GeoGebra, Desmos, LearningApps, Kahoot, Classtime у візуалізації функціональних залежностей. На основі узагальнення теоретичних положень і практичних спостережень розроблено методичні рекомендації щодо інтеграції ІКТ у навчальний процес. Проведено педагогічний експеримент, який засвідчив, що застосування ІКТ сприяє підвищенню якості знань учнів, зростанню їх мотивації та розвитку дослідницьких навичок. Встановлено, що використання цифрових інструментів підвищує рівень засвоєння матеріалу на 20–25%, а також формує ключові компетентності XXI століття: уміння аналізувати, моделювати та робити висновки на основі даних. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UK |
| dc.subject | функція | uk_UK |
| dc.subject | GeoGebra | uk_UK |
| dc.subject | Desmos | uk_UK |
| dc.subject | методика навчання | uk_UK |
| dc.subject | компетентності | uk_UK |
| dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UK |
| dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції» | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра теорії функцій та методики навчання математики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| svirhun_2025.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.