Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПадалко, Ніна Йосипівна-
dc.contributor.authorСвіргун, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-12-09T13:56:38Z-
dc.date.available2025-12-09T13:56:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСвіргун І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 84 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29724-
dc.description.abstractУ магістерській роботі здійснено аналіз сучасного стану використання ІКТ у навчанні математики, охарактеризовано психолого-педагогічні умови ефективного засвоєння теми «Функція» та визначено потенціал цифрових середовищ GeoGebra, Desmos, LearningApps, Kahoot, Classtime у візуалізації функціональних залежностей. На основі узагальнення теоретичних положень і практичних спостережень розроблено методичні рекомендації щодо інтеграції ІКТ у навчальний процес. Проведено педагогічний експеримент, який засвідчив, що застосування ІКТ сприяє підвищенню якості знань учнів, зростанню їх мотивації та розвитку дослідницьких навичок. Встановлено, що використання цифрових інструментів підвищує рівень засвоєння матеріалу на 20–25%, а також формує ключові компетентності XXI століття: уміння аналізувати, моделювати та робити висновки на основі даних.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectфункціяuk_UK
dc.subjectGeoGebrauk_UK
dc.subjectDesmosuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectкомпетентностіuk_UK
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UK
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення змістової лінії «Функції»uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра теорії функцій та методики навчання математикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
svirhun_2025.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.