Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29719
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості
Автори: Невидюк, Вікторія Сергіївна
Приналежність: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Бібліографічний опис: Невидюк В. С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук .кер. А. М. Лялюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 64 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 9-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Лялюк, Алла Миколаївна
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
легка промисловість
міжнародні виставки
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі визначено сутність і зміст маркетингової діяльності у сучасних умовах господарювання; уточнено зміст категорії «маркетингова діяльність»; виявлені особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств легкої промисловості; досліджено вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; ідентифіковані тенденції розвитку ринку одягу в Україні; проведено діагностику внутрішнього середовища та проаналізовано маркетингову діяльність підприємства; здійснено аналіз конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, які виготовляють вишиванки; запропоновані напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Подано перспективи та стратегічні маркетингові цілі досліджуваного підприємства; здійснено обґрунтування заходів з удосконалення маркетингової діяльності підприємства; розроблені рекомендації щодо участі підприємств легкої промисловості у міжнародних виставках. Наукова новизна дослідження полягає в удосконалені методики дослідження маркетингової діяльності підприємства; розробленні підходів до формування стратегічних цілей підприємства в рамках реалізації Дорожньої карти розвитку галузей виробництва одягу та взуття в Україні в рамках ініціативи EU4 Business та за підтримки ЄБРР. Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства, які спеціалізуються на виробництві вишиванок. Результати дослідження можуть використовуватися у маркетинговій діяльності підприємств легкої промисловості. Запропоновані методичні підходи до організації участі підприємства у міжнародних виставках можуть бути впроваджені у діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29719
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nevydiuk_2025.pdf859 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.