Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29719
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості
Authors: Невидюк, Вікторія Сергіївна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Невидюк В. С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств легкої промисловості: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук .кер. А. М. Лялюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 64 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 9-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Лялюк, Алла Миколаївна
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
легка промисловість
міжнародні виставки
Abstract: У кваліфікаційній роботі визначено сутність і зміст маркетингової діяльності у сучасних умовах господарювання; уточнено зміст категорії «маркетингова діяльність»; виявлені особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств легкої промисловості; досліджено вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; ідентифіковані тенденції розвитку ринку одягу в Україні; проведено діагностику внутрішнього середовища та проаналізовано маркетингову діяльність підприємства; здійснено аналіз конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, які виготовляють вишиванки; запропоновані напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Подано перспективи та стратегічні маркетингові цілі досліджуваного підприємства; здійснено обґрунтування заходів з удосконалення маркетингової діяльності підприємства; розроблені рекомендації щодо участі підприємств легкої промисловості у міжнародних виставках. Наукова новизна дослідження полягає в удосконалені методики дослідження маркетингової діяльності підприємства; розробленні підходів до формування стратегічних цілей підприємства в рамках реалізації Дорожньої карти розвитку галузей виробництва одягу та взуття в Україні в рамках ініціативи EU4 Business та за підтримки ЄБРР. Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства, які спеціалізуються на виробництві вишиванок. Результати дослідження можуть використовуватися у маркетинговій діяльності підприємств легкої промисловості. Запропоновані методичні підходи до організації участі підприємства у міжнародних виставках можуть бути впроваджені у діяльності підприємства.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29719
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nevydiuk_2025.pdf859 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.