Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29708
Title: Розробка антикризової маркетингової стратегії в умовах економічної нестабільності
Authors: Вавдіюк, Наталія Юріївна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Вавдіюк Н. Ю. Розробка антикризової маркетингової стратегії в умовах економічної нестабільності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. І. П. Милько; Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2025. 67 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 8-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Милько, Інна Петрівна
Keywords: антикризовий маркетинг
антикризова стратегія
ефективність
ціноутворення
Abstract: У кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні засади розробки антикризової маркетингової стратегії підприємства. Описано сутність та види антикризової маркетингової стратегії підприємства. Визначено особливості та етапи розробки антикризової маркетингової стратегії в умовах економічної нестабільності. Охарактеризовано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної нестабільності. Здійснено аналіз основних показників діяльності, а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства. Проведено оцінку ефективності маркетингової стратегії підприємства в умовах економічної нестабільності. Визначено перспективи розвитку підприємства, розроблено антикризову маркетингову стратегію підприємства. Зроблено економічне обґрунтування антикризових маркетингових заходів на підприємстві. Наукова новизна дослідження полягає в уточненні теоретичних і методичних підходів до формування антикризової маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано комплексну систему оцінювання її ефективності з використанням фінансових і нефінансових індикаторів, що дає змогу своєчасно виявляти ознаки кризових тенденцій. Результати дослідження можуть використовуватися для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної нестабільності. Запропоновані методичні підходи до ідентифікації кризових чинників та розроблення антикризової маркетингової стратегії здатні бути інтегровані у практичну діяльність підприємства.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29708
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vavdiyuk_2025.pdf899,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.