Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29695
Title: Організація і планування рекламної кампанії в Інтернеті та її ефективність.
Authors: Процюк, Ірина Андріївна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Процюк І. А. Організація і планування рекламної кампанії в Інтернеті та її ефективність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 Маркетинг / наук. кер. В. С. Рейкін ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 66 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 5-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Рейкін, Віталій Самсонович
Keywords: реклама
рекламна кампанія
цифровий маркетинг
SMM
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні та практичні засади організації й планування рекламних кампаній у цифровому середовищі провідного українського виробника текстильного одягу. Дослідження присвячене аналізу сучасних методів інтернет-реклами, її впливу на конкурентоспроможність підприємства та розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності. Проведено систематизацію методичних підходів до планування рекламних кампаній, визначено ключові показники результативності та розроблено модель оцінювання ефективності маркетингових інвестицій у цифрових каналах. На основі аналізу діяльності підприємства за 2022-2024 роки виявлено позитивну динаміку розвитку підприємства: зростання чистого доходу, підвищення рентабельності, розширення асортименту та посилення онлайн-присутності. У роботі запропоновано комплекс заходів із вдосконалення рекламної діяльності – розвиток відеомаркетингу, автоматизацію процесів, застосування штучного інтелекту для аналітики, запуск мобільного додатку. Наукова новизна полягає у систематизації методичних принципів планування рекламних кампаній у цифровому середовищі та розробленні інтегрованої моделі оцінювання їх ефективності з урахуванням рентабельності маркетингових інвестицій (ROMI). Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій підприємствами легкої промисловості для підвищення ефективності рекламної діяльності, оптимізації бюджетів і покращення стратегічного управління комунікаціями. Запропоновані підходи сприяють формуванню конкурентоспроможного іміджу бренду, розширенню цільової аудиторії та підвищенню лояльності споживачів.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29695
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
protsiuk_2025.pdf948,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.