Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРейкін, Віталій Самсонович-
dc.contributor.authorПроцюк, Ірина Андріївна-
dc.date.accessioned2025-12-05T10:36:11Z-
dc.date.available2025-12-05T10:36:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПроцюк І. А. Організація і планування рекламної кампанії в Інтернеті та її ефективність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 Маркетинг / наук. кер. В. С. Рейкін ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 66 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29695-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні та практичні засади організації й планування рекламних кампаній у цифровому середовищі провідного українського виробника текстильного одягу. Дослідження присвячене аналізу сучасних методів інтернет-реклами, її впливу на конкурентоспроможність підприємства та розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності. Проведено систематизацію методичних підходів до планування рекламних кампаній, визначено ключові показники результативності та розроблено модель оцінювання ефективності маркетингових інвестицій у цифрових каналах. На основі аналізу діяльності підприємства за 2022-2024 роки виявлено позитивну динаміку розвитку підприємства: зростання чистого доходу, підвищення рентабельності, розширення асортименту та посилення онлайн-присутності. У роботі запропоновано комплекс заходів із вдосконалення рекламної діяльності – розвиток відеомаркетингу, автоматизацію процесів, застосування штучного інтелекту для аналітики, запуск мобільного додатку. Наукова новизна полягає у систематизації методичних принципів планування рекламних кампаній у цифровому середовищі та розробленні інтегрованої моделі оцінювання їх ефективності з урахуванням рентабельності маркетингових інвестицій (ROMI). Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій підприємствами легкої промисловості для підвищення ефективності рекламної діяльності, оптимізації бюджетів і покращення стратегічного управління комунікаціями. Запропоновані підходи сприяють формуванню конкурентоспроможного іміджу бренду, розширенню цільової аудиторії та підвищенню лояльності споживачів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectSMMuk_UK
dc.titleОрганізація і планування рекламної кампанії в Інтернеті та її ефективність.uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
protsiuk_2025.pdf948,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.