Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29694
Title: Впровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві.
Authors: Кузьмич, Юлія Олександрівна
Affiliation: Кафедра маркетингу
075 Маркетинг
Bibliographic description (Ukraine): Кузьмич Ю. О. Впровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Т. В. Сак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 4-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Сак, Тетяна Василівна
Keywords: маркетинг
інновації
Lean-маркетинг
цифрові технології
Abstract: Досліджено теоретичні засади, сучасні підходи та практичні інструменти впровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві. Розкрито сутність та класифікацію інновацій у маркетинговій діяльності, охарактеризовано роль цифрових платформ, систем автоматизації, CRM-рішень, аналітичних технологій та Lean-маркетингу у підвищенні ефективності управління маркетинговими процесами. Проаналізовано досвід зарубіжних підприємств у використанні сучасних маркетингових інновацій. Надано загальну характеристику підприємства, досліджено його організаційно-економічні показники та проведено аналіз складових управління маркетингом. Оцінено стан маркетингової політики, рівень інноваційності, ефективність використовуваних інструментів та визначено ключові проблеми, що стримують розвиток маркетингової діяльності. Запропоновано напрями удосконалення маркетингової політики підприємства, зокрема впровадження Lean-маркетингу, підвищення рівня автоматизації, оптимізація маркетингових процесів, покращення клієнтського досвіду, цифровізація комунікацій та аналітики. Сформовано комплекс практичних рекомендацій щодо інтеграції інноваційних технологій у систему управління маркетингом. Наукова новизна дослідження полягає в удосконаленні методичного підходу до впровадження інноваційних маркетингових технологій шляхом інтеграції Lean-маркетингу, цифрової аналітики та автоматизації комунікацій у єдину систему підвищення ефективності. Запропоновано модель поєднання CRM-даних, поведінкової аналітики та інструментів персоналізації для оптимізації маркетингових процесів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що його результати можуть бути використані підприємствами різних галузей для впровадження сучасних маркетингових технологій, спрямованих на підвищення ефективності, зниження витрат, автоматизацію процесів та покращення взаємодії з клієнтами.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29694
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kuzmych_2025.pdf847,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.