Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСак, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorКузьмич, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-12-04T14:04:40Z-
dc.date.available2025-12-04T14:04:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКузьмич Ю. О. Впровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 075 Маркетинг / наук. кер. Т. В. Сак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29694-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні засади, сучасні підходи та практичні інструменти впровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві. Розкрито сутність та класифікацію інновацій у маркетинговій діяльності, охарактеризовано роль цифрових платформ, систем автоматизації, CRM-рішень, аналітичних технологій та Lean-маркетингу у підвищенні ефективності управління маркетинговими процесами. Проаналізовано досвід зарубіжних підприємств у використанні сучасних маркетингових інновацій. Надано загальну характеристику підприємства, досліджено його організаційно-економічні показники та проведено аналіз складових управління маркетингом. Оцінено стан маркетингової політики, рівень інноваційності, ефективність використовуваних інструментів та визначено ключові проблеми, що стримують розвиток маркетингової діяльності. Запропоновано напрями удосконалення маркетингової політики підприємства, зокрема впровадження Lean-маркетингу, підвищення рівня автоматизації, оптимізація маркетингових процесів, покращення клієнтського досвіду, цифровізація комунікацій та аналітики. Сформовано комплекс практичних рекомендацій щодо інтеграції інноваційних технологій у систему управління маркетингом. Наукова новизна дослідження полягає в удосконаленні методичного підходу до впровадження інноваційних маркетингових технологій шляхом інтеграції Lean-маркетингу, цифрової аналітики та автоматизації комунікацій у єдину систему підвищення ефективності. Запропоновано модель поєднання CRM-даних, поведінкової аналітики та інструментів персоналізації для оптимізації маркетингових процесів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що його результати можуть бути використані підприємствами різних галузей для впровадження сучасних маркетингових технологій, спрямованих на підвищення ефективності, зниження витрат, автоматизацію процесів та покращення взаємодії з клієнтами.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectLean-маркетингuk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.titleВпровадження інноваційних маркетингових технологій на підприємстві.uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра маркетингуuk_UK
dc.contributor.affiliation075 Маркетингuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kuzmych_2025.pdf847,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.