Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640
Title: Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці
Authors: Веремійчик, Наталія Іванівна
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Веремійчик Н. І. Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 81 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 1-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Мельник, Антоній Петрович
Keywords: підлітковий вік
емоційно-вольова саморегуляція
шкільна тривожність
емоційні стани
стресостійкість
резильєнтність
Abstract: У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, завдання та методи дослідження, теоретична та практична значимість дослідження в роботі практичного психолога, що працює з підлітками у умовах загальноосвітньої школи. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано широке коло досліджень, проведених вітчизняними та зарубіжними науковцями в галузі феноменології шкільної тривожності у підлітковому віці. Проаналізовано психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці, а також вікові аспекти даної проблеми. Також розкрито суть основних напрямків подолання шкільної тривожності, як психолого-педагогічної поблеми. У другому розділі описується емпіричне дослідження шкільної тривожності у підлітковому віці. Зазначено основні принципи підбору психодіагностичних методик, які в достатній мірі можуть діагностувати шкільну тривожність, що проявляється в підлітковому віці. Наголошується на тому, що в процесі підбору психодіагностичних методик необхідно враховувати як сам психодіагностичний інструментарій, так і вікові особливості вибірки. У третьому розділі викладено аналіз результатів емпіричного дослідження прояву тривожності у підлітковому віці а також результати дослідження взаємозвязку між шкільною тривожністю та індивідуально-типологічними особливостями підлітків. За результатами емпіричного дослідження була розроблена психокорекційна програма занять для подолання тривожності підлітків.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
veremiychyk_2025.pdf1,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.