Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640| Title: | Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці |
| Authors: | Веремійчик, Наталія Іванівна |
| Affiliation: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Веремійчик Н. І. Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 81 с. |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 1-Dec-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Мельник, Антоній Петрович |
| Keywords: | підлітковий вік емоційно-вольова саморегуляція шкільна тривожність емоційні стани стресостійкість резильєнтність |
| Abstract: | У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, завдання та методи дослідження, теоретична та практична значимість дослідження в роботі практичного психолога, що працює з підлітками у умовах загальноосвітньої школи. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано широке коло досліджень, проведених вітчизняними та зарубіжними науковцями в галузі феноменології шкільної тривожності у підлітковому віці. Проаналізовано психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці, а також вікові аспекти даної проблеми. Також розкрито суть основних напрямків подолання шкільної тривожності, як психолого-педагогічної поблеми. У другому розділі описується емпіричне дослідження шкільної тривожності у підлітковому віці. Зазначено основні принципи підбору психодіагностичних методик, які в достатній мірі можуть діагностувати шкільну тривожність, що проявляється в підлітковому віці. Наголошується на тому, що в процесі підбору психодіагностичних методик необхідно враховувати як сам психодіагностичний інструментарій, так і вікові особливості вибірки. У третьому розділі викладено аналіз результатів емпіричного дослідження прояву тривожності у підлітковому віці а також результати дослідження взаємозвязку між шкільною тривожністю та індивідуально-типологічними особливостями підлітків. За результатами емпіричного дослідження була розроблена психокорекційна програма занять для подолання тривожності підлітків. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| veremiychyk_2025.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.