Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Мельник, Антоній Петрович | - |
| dc.contributor.author | Веремійчик, Наталія Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T15:35:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-01T15:35:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Веремійчик Н. І. Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 81 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640 | - |
| dc.description.abstract | У вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, завдання та методи дослідження, теоретична та практична значимість дослідження в роботі практичного психолога, що працює з підлітками у умовах загальноосвітньої школи. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано широке коло досліджень, проведених вітчизняними та зарубіжними науковцями в галузі феноменології шкільної тривожності у підлітковому віці. Проаналізовано психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці, а також вікові аспекти даної проблеми. Також розкрито суть основних напрямків подолання шкільної тривожності, як психолого-педагогічної поблеми. У другому розділі описується емпіричне дослідження шкільної тривожності у підлітковому віці. Зазначено основні принципи підбору психодіагностичних методик, які в достатній мірі можуть діагностувати шкільну тривожність, що проявляється в підлітковому віці. Наголошується на тому, що в процесі підбору психодіагностичних методик необхідно враховувати як сам психодіагностичний інструментарій, так і вікові особливості вибірки. У третьому розділі викладено аналіз результатів емпіричного дослідження прояву тривожності у підлітковому віці а також результати дослідження взаємозвязку між шкільною тривожністю та індивідуально-типологічними особливостями підлітків. За результатами емпіричного дослідження була розроблена психокорекційна програма занять для подолання тривожності підлітків. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | підлітковий вік | uk_UK |
| dc.subject | емоційно-вольова саморегуляція | uk_UK |
| dc.subject | шкільна тривожність | uk_UK |
| dc.subject | емоційні стани | uk_UK |
| dc.subject | стресостійкість | uk_UK |
| dc.subject | резильєнтність | uk_UK |
| dc.title | Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| veremiychyk_2025.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.