Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, Антоній Петрович-
dc.contributor.authorВеремійчик, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-12-01T15:35:10Z-
dc.date.available2025-12-01T15:35:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВеремійчик Н. І. Психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. А. П. Мельник ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 81 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29640-
dc.description.abstractУ вступі обґрунтована актуальність теми дослідження, завдання та методи дослідження, теоретична та практична значимість дослідження в роботі практичного психолога, що працює з підлітками у умовах загальноосвітньої школи. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано широке коло досліджень, проведених вітчизняними та зарубіжними науковцями в галузі феноменології шкільної тривожності у підлітковому віці. Проаналізовано психологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віці, а також вікові аспекти даної проблеми. Також розкрито суть основних напрямків подолання шкільної тривожності, як психолого-педагогічної поблеми. У другому розділі описується емпіричне дослідження шкільної тривожності у підлітковому віці. Зазначено основні принципи підбору психодіагностичних методик, які в достатній мірі можуть діагностувати шкільну тривожність, що проявляється в підлітковому віці. Наголошується на тому, що в процесі підбору психодіагностичних методик необхідно враховувати як сам психодіагностичний інструментарій, так і вікові особливості вибірки. У третьому розділі викладено аналіз результатів емпіричного дослідження прояву тривожності у підлітковому віці а також результати дослідження взаємозвязку між шкільною тривожністю та індивідуально-типологічними особливостями підлітків. За результатами емпіричного дослідження була розроблена психокорекційна програма занять для подолання тривожності підлітків.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпідлітковий вікuk_UK
dc.subjectемоційно-вольова саморегуляціяuk_UK
dc.subjectшкільна тривожністьuk_UK
dc.subjectемоційні станиuk_UK
dc.subjectстресостійкістьuk_UK
dc.subjectрезильєнтністьuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості прояву шкільної тривожності у підлітковому віціuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
veremiychyk_2025.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.