Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597
Назва: Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів
Автори: Бурчак, Мар’яна Богданівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна
Бібліографічний опис: Бурчак М. Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк 2025. С. 11–13.
Конференція/захід: Педагогічний поступ
Дата публікації: 25-лис-2025
Дата внесення: 1-гру-2025
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Пріма, Раїса Миколаївна
Теми: дослідницька компетентність
комунікативність
критичне мислення
навчально-дослідницька діяльність
співробітництво
STEM-освіта
творчість
Діапазон сторінок: 11–13
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Узагальнено, що раннє залучення молодших школярів до STEM-навчання розвиває у них низку навичок, зокрема: співробітництво; комунікативність; творчість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597
Перелік літератури: 1. Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Відкрите освітнє середовище сучасного університету. 2018. №5. С. 178–187. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233#.
2. Хромчихіна О. О., Кармаліт О. Б. STEM-проєкти для початкової школи. Харків : Основа. 2020. 95 с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Burchak_M.pdf218,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.