Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597| Title: | Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів |
| Authors: | Бурчак, Мар’яна Богданівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Бурчак М. Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк 2025. С. 11–13. |
| Conference/Event: | Педагогічний поступ |
| Issue Date: | 25-Nov-2025 |
| Submitted date: | 29-Nov-2025 |
| Date of entry: | 1-Dec-2025 |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Луцьк |
| Supervisor: | Пріма, Раїса Миколаївна |
| Keywords: | дослідницька компетентність комунікативність критичне мислення навчально-дослідницька діяльність співробітництво STEM-освіта творчість |
| Page range: | 11–13 |
| Abstract: | Проаналізовано роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Узагальнено, що раннє залучення молодших школярів до STEM-навчання розвиває у них низку навичок, зокрема: співробітництво; комунікативність; творчість. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597 |
| References (Ukraine): | 1. Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Відкрите освітнє середовище сучасного університету. 2018. №5. С. 178–187. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233#. 2. Хромчихіна О. О., Кармаліт О. Б. STEM-проєкти для початкової школи. Харків : Основа. 2020. 95 с. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2025-Burchak_M.pdf | 218,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.