Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597
Title: Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів
Authors: Бурчак, Мар’яна Богданівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бурчак М. Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк 2025. С. 11–13.
Conference/Event: Педагогічний поступ
Issue Date: 25-Nov-2025
Date of entry: 1-Dec-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Пріма, Раїса Миколаївна
Keywords: дослідницька компетентність
комунікативність
критичне мислення
навчально-дослідницька діяльність
співробітництво
STEM-освіта
творчість
Page range: 11–13
Abstract: Проаналізовано роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Узагальнено, що раннє залучення молодших школярів до STEM-навчання розвиває у них низку навичок, зокрема: співробітництво; комунікативність; творчість.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597
References (Ukraine): 1. Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Відкрите освітнє середовище сучасного університету. 2018. №5. С. 178–187. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233#.
2. Хромчихіна О. О., Кармаліт О. Б. STEM-проєкти для початкової школи. Харків : Основа. 2020. 95 с.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025-Burchak_M.pdf218,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.