Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Пріма, Раїса Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Бурчак, Мар’яна Богданівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T09:45:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-01T09:45:06Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-25 | - |
| dc.date.submitted | 2025-11-29 | - |
| dc.identifier.citation | Бурчак М. Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк 2025. С. 11–13. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29597 | - |
| dc.description.abstract | Проаналізовано роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів. Узагальнено, що раннє залучення молодших школярів до STEM-навчання розвиває у них низку навичок, зокрема: співробітництво; комунікативність; творчість. | uk_UK |
| dc.format.extent | 11–13 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | дослідницька компетентність | uk_UK |
| dc.subject | комунікативність | uk_UK |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UK |
| dc.subject | навчально-дослідницька діяльність | uk_UK |
| dc.subject | співробітництво | uk_UK |
| dc.subject | STEM-освіта | uk_UK |
| dc.subject | творчість | uk_UK |
| dc.title | Роль STEM-освіти у формуванні дослідницької компетентності молодших школярів | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Педагогічний поступ | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Відкрите освітнє середовище сучасного університету. 2018. №5. С. 178–187. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233#. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Хромчихіна О. О., Кармаліт О. Б. STEM-проєкти для початкової школи. Харків : Основа. 2020. 95 с. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2025-Burchak_M.pdf | 218,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.