Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29594| Назва: | Практика навчальна філологічна |
| Автори: | Іванюк, Людмила |
| Бібліографічний опис: | Іванюк Л. М. Практика навчальна філологічна: навч.-метод. видання. Луцьк: Вежа-Друк, 2025. 91 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 1-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| УДК: | 81’1(075.8) |
| Теми: | філологія практика концепт герменевтика |
| Короткий огляд (реферат): | Навчально-методичні рекомендації «Практика навчальна філологічна» призначені для здобувачів спеціальності В11 Філологія освітнього рівня «Бакалавр». Рекомендації спрямовані на формування умінь здійснювати комплексний філологічний аналіз текстів, удосконалювати мовні, літературознавчі та перекладацькі компетентності, а також поглиблювати розуміння структури й функціонування мови. Видання містить опрацьовані методи структурного, лексико-семантичного, стилістичного, інтертекстуального та критичного аналізу, а також практичні завдання, що сприяють розвитку аналітичного мислення, комунікативних навичок і навичок самостійної роботи. Методичні рекомендації можуть бути використані під час проходження навчальної практики, підготовки письмових і усних робіт, презентацій і залікових завдань. The educational and methodological guidelines “Philological Training Practice” are intended for undergraduate students of the B11 Philology programme. The guidelines aim to develop students’ ability to conduct comprehensive philological text analysis, enhance their linguistic, literary, and translation competencies, and deepen their understanding of language structure and functioning. The publication presents methods of structural, lexical-semantic, stylistic, intertextual, and critical analysis, together with practical tasks that promote analytical thinking, communication skills, and independent learning. These methodological guidelines can be used during training practice as well as for preparing written assignments, oral presentations, and final assessments. |
| Опис: | Методичні рекомендації «Практика навчальна філологічна» містять структурований комплекс завдань і методів, спрямованих на формування у здобувачів філологічної освіти навичок аналізу текстів різних стилів і жанрів, опрацювання мовних явищ, розвитку інтерпретаційних і комунікативних умінь. Видання охоплює етапи роботи з поняттями, семантичними полями, текстами та їхнім контекстом, пропонує інструменти для поглиблення філологічної рефлексії та професійної підготовки студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29594 |
| Тип вмісту: | Methodical recommendations |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FIF) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| praktyka.pdf | 1,86 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.