Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванюк, Людмила-
dc.date.accessioned2025-12-01T09:28:21Z-
dc.date.available2025-12-01T09:28:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІванюк Л. М. Практика навчальна філологічна: навч.-метод. видання. Луцьк: Вежа-Друк, 2025. 91 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29594-
dc.descriptionМетодичні рекомендації «Практика навчальна філологічна» містять структурований комплекс завдань і методів, спрямованих на формування у здобувачів філологічної освіти навичок аналізу текстів різних стилів і жанрів, опрацювання мовних явищ, розвитку інтерпретаційних і комунікативних умінь. Видання охоплює етапи роботи з поняттями, семантичними полями, текстами та їхнім контекстом, пропонує інструменти для поглиблення філологічної рефлексії та професійної підготовки студентів.uk_UK
dc.description.abstractНавчально-методичні рекомендації «Практика навчальна філологічна» призначені для здобувачів спеціальності В11 Філологія освітнього рівня «Бакалавр». Рекомендації спрямовані на формування умінь здійснювати комплексний філологічний аналіз текстів, удосконалювати мовні, літературознавчі та перекладацькі компетентності, а також поглиблювати розуміння структури й функціонування мови. Видання містить опрацьовані методи структурного, лексико-семантичного, стилістичного, інтертекстуального та критичного аналізу, а також практичні завдання, що сприяють розвитку аналітичного мислення, комунікативних навичок і навичок самостійної роботи. Методичні рекомендації можуть бути використані під час проходження навчальної практики, підготовки письмових і усних робіт, презентацій і залікових завдань.uk_UK
dc.description.abstractThe educational and methodological guidelines “Philological Training Practice” are intended for undergraduate students of the B11 Philology programme. The guidelines aim to develop students’ ability to conduct comprehensive philological text analysis, enhance their linguistic, literary, and translation competencies, and deepen their understanding of language structure and functioning. The publication presents methods of structural, lexical-semantic, stylistic, intertextual, and critical analysis, together with practical tasks that promote analytical thinking, communication skills, and independent learning. These methodological guidelines can be used during training practice as well as for preparing written assignments, oral presentations, and final assessments.uk_UK
dc.language.isodeuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфілологіяuk_UK
dc.subjectпрактикаuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectгерменевтикаuk_UK
dc.titleПрактика навчальна філологічнаuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc81’1(075.8)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
praktyka.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.