Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29536| Назва: | Інтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів |
| Автори: | Мужичок, Юрій Іванович Сосницька, Ярослава Сергіївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-63МО Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцент |
| Бібліографічний опис: | Мужичок Ю. І., Сосницька Я. С. Інтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 205-207. |
| Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Дата публікації: | 7-лис-2025 |
| Дата внесення: | 27-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю. М. |
| УДК: | 37.016 |
| Теми: | освіта форми навчання інтерактивні форми навчанння пізнавальна діяльність учнів |
| Діапазон сторінок: | 205-207 |
| Короткий огляд (реферат): | Завдяки інтерактивним технологіям учні можуть: аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння матеріалу, що робить процес навчання більш доступним; формулювати власні думки, вміло їх висловлювати, аргументувати та вести дискусії; слухати інших, поважати альтернативні думки; моделювати різноманітні соціальні ситуації та збагачувати свій соціальний досвід через участь у різних життєвих обставинах; будувати конструктивні стосунки в групі, уникати конфліктів, вирішувати їх, шукати компроміси, а також прагнути до діалогу та консенсусу; розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи та виконання творчих завдань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29536 |
| Перелік літератури: | 1. Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. 2. Комар О. Теорія і практика застосування інноваційних інтерактивних технологій навчання в руслі концепції розвитку педагогічної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2018. Вип. 1. С. 130‒139. URL: http://nbuv. gov.ua/UJRN/znpudpu_2018_1_16 3. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. пос. К. : Вид-во А.С.К., 2003. 192 с. 4. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посіб. Київ : ВД «ЕКМО», 2011. 324 с. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| sosnytska2.pdf | 700,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.