Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМужичок, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorСосницька, Ярослава Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-11-27T13:29:50Z-
dc.date.available2025-11-27T13:29:50Z-
dc.date.issued2025-11-07-
dc.identifier.citationМужичок Ю. І., Сосницька Я. С. Інтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 205-207.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29536-
dc.description.abstractЗавдяки інтерактивним технологіям учні можуть: аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння матеріалу, що робить процес навчання більш доступним; формулювати власні думки, вміло їх висловлювати, аргументувати та вести дискусії; слухати інших, поважати альтернативні думки; моделювати різноманітні соціальні ситуації та збагачувати свій соціальний досвід через участь у різних життєвих обставинах; будувати конструктивні стосунки в групі, уникати конфліктів, вирішувати їх, шукати компроміси, а також прагнути до діалогу та консенсусу; розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи та виконання творчих завдань.uk_UK
dc.format.extent205-207-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectформи навчанняuk_UK
dc.subjectінтерактивні форми навчаннняuk_UK
dc.subjectпізнавальна діяльність учнівuk_UK
dc.titleІнтерактивні форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-63МОuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с.uk_UK
dc.relation.references2. Комар О. Теорія і практика застосування інноваційних інтерактивних технологій навчання в руслі концепції розвитку педагогічної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2018. Вип. 1. С. 130‒139. URL: http://nbuv. gov.ua/UJRN/znpudpu_2018_1_16uk_UK
dc.relation.references3. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. пос. К. : Вид-во А.С.К., 2003. 192 с.uk_UK
dc.relation.references4. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посіб. Київ : ВД «ЕКМО», 2011. 324 с.uk_UK
dc.subject.udc37.016uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sosnytska2.pdf700,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.