Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475
Назва: Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів
Автори: Новосад, Оксана Володимирівна
Бандура, Станіслав Миколайович
Бібліографічний опис: Новосад О., Бандура С. Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 209-210.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 7-лис-2025
Дата внесення: 26-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 37.02
Теми: компетентнісний підхід
фінансова відповідальність
проєктний метод
фінансова грамотність
освітній процес
фінансова культура
Діапазон сторінок: 209-210
Короткий огляд (реферат): У праці розглянуто роль компетентнісного підходу як ключової основи формування фінансової відповідальності учнів в освітньому процесі. Розкрито зміст компетентнісного підходу, який поєднує знання, практичні навички та ціннісні орієнтації, а також окреслено педагогічні умови, що сприяють розвитку відповідальної фінансової поведінки: створення практико орієнтованого освітнього середовища, застосування проєктних технологій, використання цифрових інструментів і організація рефлексії. Наголошено, що впровадження таких підходів забезпечує формування в учнів здатності до усвідомленого фінансового вибору, розвитку критичного мислення та економічно відповідальної поведінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475
Перелік літератури: 1. Андрущенко В. П. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: методологічні засади та практичні виміри. Київ : Освіта України, 2021. 248 с.
2. Васильєва Н. М. Формування фінансової компетентності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 7 (111). С. 35–44.
3. Козак Л. В. Фінансова грамотність як складова економічної компетентності учнів. Економіка та освіта. 2022. № 3. С. 45–51.
4. Мельничук Л. Фінансова грамотність і культура особистості. Львів : Вид-во, 2021. 176 с.
5. Національна стратегія фінансової грамотності України. URL: https://is.gd/m0rTQd
6. Новосад О., Шевчук І. Метод проєктів при вивченні фінансової грамотності в школі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Луцьк, 2024. С. 204‒205.
7. Савченко О. Я. Компетентнісний потенціал змісту шкільної освіти: теорія і практика реалізації. Київ : Педагогічна думка, 2020. 304 с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_2025lyst210-211.pdf460,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.