Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475
Title: Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів
Authors: Новосад, Оксана Володимирівна
Бандура, Станіслав Миколайович
Bibliographic description (Ukraine): Новосад О., Бандура С. Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 209-210.
Conference/Event: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Issue Date: 7-Nov-2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: ФОП Мажула Ю. М.
UDC: 37.02
Keywords: компетентнісний підхід
фінансова відповідальність
проєктний метод
фінансова грамотність
освітній процес
фінансова культура
Page range: 209-210
Abstract: У праці розглянуто роль компетентнісного підходу як ключової основи формування фінансової відповідальності учнів в освітньому процесі. Розкрито зміст компетентнісного підходу, який поєднує знання, практичні навички та ціннісні орієнтації, а також окреслено педагогічні умови, що сприяють розвитку відповідальної фінансової поведінки: створення практико орієнтованого освітнього середовища, застосування проєктних технологій, використання цифрових інструментів і організація рефлексії. Наголошено, що впровадження таких підходів забезпечує формування в учнів здатності до усвідомленого фінансового вибору, розвитку критичного мислення та економічно відповідальної поведінки.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475
References (Ukraine): 1. Андрущенко В. П. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: методологічні засади та практичні виміри. Київ : Освіта України, 2021. 248 с.
2. Васильєва Н. М. Формування фінансової компетентності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 7 (111). С. 35–44.
3. Козак Л. В. Фінансова грамотність як складова економічної компетентності учнів. Економіка та освіта. 2022. № 3. С. 45–51.
4. Мельничук Л. Фінансова грамотність і культура особистості. Львів : Вид-во, 2021. 176 с.
5. Національна стратегія фінансової грамотності України. URL: https://is.gd/m0rTQd
6. Новосад О., Шевчук І. Метод проєктів при вивченні фінансової грамотності в школі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Луцьк, 2024. С. 204‒205.
7. Савченко О. Я. Компетентнісний потенціал змісту шкільної освіти: теорія і практика реалізації. Київ : Педагогічна думка, 2020. 304 с.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_2025lyst210-211.pdf460,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.