Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475| Title: | Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів |
| Authors: | Новосад, Оксана Володимирівна Бандура, Станіслав Миколайович |
| Bibliographic description (Ukraine): | Новосад О., Бандура С. Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 209-210. |
| Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Issue Date: | 7-Nov-2025 |
| Date of entry: | 26-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю. М. |
| UDC: | 37.02 |
| Keywords: | компетентнісний підхід фінансова відповідальність проєктний метод фінансова грамотність освітній процес фінансова культура |
| Page range: | 209-210 |
| Abstract: | У праці розглянуто роль компетентнісного підходу як ключової основи формування фінансової відповідальності учнів в освітньому процесі. Розкрито зміст компетентнісного підходу, який поєднує знання, практичні навички та ціннісні орієнтації, а також окреслено педагогічні умови, що сприяють розвитку відповідальної фінансової поведінки: створення практико орієнтованого освітнього середовища, застосування проєктних технологій, використання цифрових інструментів і організація рефлексії. Наголошено, що впровадження таких підходів забезпечує формування в учнів здатності до усвідомленого фінансового вибору, розвитку критичного мислення та економічно відповідальної поведінки. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475 |
| References (Ukraine): | 1. Андрущенко В. П. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: методологічні засади та практичні виміри. Київ : Освіта України, 2021. 248 с. 2. Васильєва Н. М. Формування фінансової компетентності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 7 (111). С. 35–44. 3. Козак Л. В. Фінансова грамотність як складова економічної компетентності учнів. Економіка та освіта. 2022. № 3. С. 45–51. 4. Мельничук Л. Фінансова грамотність і культура особистості. Львів : Вид-во, 2021. 176 с. 5. Національна стратегія фінансової грамотності України. URL: https://is.gd/m0rTQd 6. Новосад О., Шевчук І. Метод проєктів при вивченні фінансової грамотності в школі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Луцьк, 2024. С. 204‒205. 7. Савченко О. Я. Компетентнісний потенціал змісту шкільної освіти: теорія і практика реалізації. Київ : Педагогічна думка, 2020. 304 с. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| conf_2025lyst210-211.pdf | 460,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.