Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Новосад, Оксана Володимирівна | - |
| dc.contributor.author | Бандура, Станіслав Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T14:11:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T14:11:52Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-07 | - |
| dc.identifier.citation | Новосад О., Бандура С. Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 209-210. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475 | - |
| dc.description.abstract | У праці розглянуто роль компетентнісного підходу як ключової основи формування фінансової відповідальності учнів в освітньому процесі. Розкрито зміст компетентнісного підходу, який поєднує знання, практичні навички та ціннісні орієнтації, а також окреслено педагогічні умови, що сприяють розвитку відповідальної фінансової поведінки: створення практико орієнтованого освітнього середовища, застосування проєктних технологій, використання цифрових інструментів і організація рефлексії. Наголошено, що впровадження таких підходів забезпечує формування в учнів здатності до усвідомленого фінансового вибору, розвитку критичного мислення та економічно відповідальної поведінки. | uk_UK |
| dc.format.extent | 209-210 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
| dc.subject | фінансова відповідальність | uk_UK |
| dc.subject | проєктний метод | uk_UK |
| dc.subject | фінансова грамотність | uk_UK |
| dc.subject | освітній процес | uk_UK |
| dc.subject | фінансова культура | uk_UK |
| dc.title | Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Андрущенко В. П. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: методологічні засади та практичні виміри. Київ : Освіта України, 2021. 248 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Васильєва Н. М. Формування фінансової компетентності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 7 (111). С. 35–44. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Козак Л. В. Фінансова грамотність як складова економічної компетентності учнів. Економіка та освіта. 2022. № 3. С. 45–51. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Мельничук Л. Фінансова грамотність і культура особистості. Львів : Вид-во, 2021. 176 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Національна стратегія фінансової грамотності України. URL: https://is.gd/m0rTQd | uk_UK |
| dc.relation.references | 6. Новосад О., Шевчук І. Метод проєктів при вивченні фінансової грамотності в школі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Луцьк, 2024. С. 204‒205. | uk_UK |
| dc.relation.references | 7. Савченко О. Я. Компетентнісний потенціал змісту шкільної освіти: теорія і практика реалізації. Київ : Педагогічна думка, 2020. 304 с. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 37.02 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| conf_2025lyst210-211.pdf | 460,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.