Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовосад, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorБандура, Станіслав Миколайович-
dc.date.accessioned2025-11-26T14:11:52Z-
dc.date.available2025-11-26T14:11:52Z-
dc.date.issued2025-11-07-
dc.identifier.citationНовосад О., Бандура С. Компетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнів. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 209-210.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29475-
dc.description.abstractУ праці розглянуто роль компетентнісного підходу як ключової основи формування фінансової відповідальності учнів в освітньому процесі. Розкрито зміст компетентнісного підходу, який поєднує знання, практичні навички та ціннісні орієнтації, а також окреслено педагогічні умови, що сприяють розвитку відповідальної фінансової поведінки: створення практико орієнтованого освітнього середовища, застосування проєктних технологій, використання цифрових інструментів і організація рефлексії. Наголошено, що впровадження таких підходів забезпечує формування в учнів здатності до усвідомленого фінансового вибору, розвитку критичного мислення та економічно відповідальної поведінки.uk_UK
dc.format.extent209-210-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectфінансова відповідальністьuk_UK
dc.subjectпроєктний методuk_UK
dc.subjectфінансова грамотністьuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectфінансова культураuk_UK
dc.titleКомпетентнісний підхід як основа формування фінансової відповідальності учнівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Андрущенко В. П. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: методологічні засади та практичні виміри. Київ : Освіта України, 2021. 248 с.uk_UK
dc.relation.references2. Васильєва Н. М. Формування фінансової компетентності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 7 (111). С. 35–44.uk_UK
dc.relation.references3. Козак Л. В. Фінансова грамотність як складова економічної компетентності учнів. Економіка та освіта. 2022. № 3. С. 45–51.uk_UK
dc.relation.references4. Мельничук Л. Фінансова грамотність і культура особистості. Львів : Вид-во, 2021. 176 с.uk_UK
dc.relation.references5. Національна стратегія фінансової грамотності України. URL: https://is.gd/m0rTQduk_UK
dc.relation.references6. Новосад О., Шевчук І. Метод проєктів при вивченні фінансової грамотності в школі. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Луцьк, 2024. С. 204‒205.uk_UK
dc.relation.references7. Савченко О. Я. Компетентнісний потенціал змісту шкільної освіти: теорія і практика реалізації. Київ : Педагогічна думка, 2020. 304 с.uk_UK
dc.subject.udc37.02uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_2025lyst210-211.pdf460,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.