Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461| Назва: | Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії |
| Автори: | Ткачук, Надія Михайлівна Тарасюк, Злата Олександрівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-63 МО |
| Бібліографічний опис: | Ткачук Н. М., Тарасюк З. О. Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 203-204. |
| Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Дата публікації: | 7-лис-2025 |
| Дата внесення: | 26-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю. М. |
| УДК: | 37.016:91:004.738.57 |
| Теми: | освіта географія освітній процес гейміфікація |
| Діапазон сторінок: | 203-204 |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасна українська освіта перебуває у стані пошуку інноваційних підходів, здатних забезпечити глибше засвоєння матеріалу, розвиток ключових компетентностей та підвищити мотивацію учнів. Однією з таких інновацій є гейміфікація – використання елементів ігор та ігрових механік у навчальному процесі, щоб перетворити пасивне сприймання знань на активну, дослідницьку діяльність. У контексті географії це має особливе значення: предмет взаємодіє з простором, картами, природно-географічними процесами, потребує аналізу, порівнянь і здатності бачити зв’язки між природними та соціальними чинниками. Гейміфікація у процесі вивчення географії є сучасним напрямом у педагогічній практиці, який сприяє підвищенню мотивації та залученню учнів до активного навчання. Використання ігрових методів дає змогу не лише упростити сприйняття складних географічних понять, а й розвиває творчість, критичне мислення та комунікативні навички школярів. За дослідженнями К. Гнедіної та П. Нагорного, гейміфікація стає важливим інструментом формування інтерактивного освітнього простору, де учень є активним учасником навчального процесу, а не пасивним одержувачем знань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461 |
| Перелік літератури: | 1. Гнедіна К., Нагорний П. Теоретико-практичні засади гейміфікації в освіті. Інформаційні технології в освіті. Херсонський державний університет. URL: https://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/17374 2. Данилевський А. Використання засобів ігровізації у процесі навчання географії: теоретико-методичні та прикладні аспекти : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/ handle/15071834/1545 3. Пашкова А. Використання мобільних додатків для вивчення географії у школі : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/entities/publication/ fc3adf15-3dcc-4bc4-8073-31c92f0ced50 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| geimifik.pdf | 695,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.