Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461
Title: Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії
Authors: Ткачук, Надія Михайлівна
Тарасюк, Злата Олександрівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-63 МО
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук Н. М., Тарасюк З. О. Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 203-204.
Conference/Event: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Issue Date: 7-Nov-2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: ФОП Мажула Ю. М.
UDC: 37.016:91:004.738.57
Keywords: освіта
географія
освітній процес
гейміфікація
Page range: 203-204
Abstract: Сучасна українська освіта перебуває у стані пошуку інноваційних підходів, здатних забезпечити глибше засвоєння матеріалу, розвиток ключових компетентностей та підвищити мотивацію учнів. Однією з таких інновацій є гейміфікація – використання елементів ігор та ігрових механік у навчальному процесі, щоб перетворити пасивне сприймання знань на активну, дослідницьку діяльність. У контексті географії це має особливе значення: предмет взаємодіє з простором, картами, природно-географічними процесами, потребує аналізу, порівнянь і здатності бачити зв’язки між природними та соціальними чинниками. Гейміфікація у процесі вивчення географії є сучасним напрямом у педагогічній практиці, який сприяє підвищенню мотивації та залученню учнів до активного навчання. Використання ігрових методів дає змогу не лише упростити сприйняття складних географічних понять, а й розвиває творчість, критичне мислення та комунікативні навички школярів. За дослідженнями К. Гнедіної та П. Нагорного, гейміфікація стає важливим інструментом формування інтерактивного освітнього простору, де учень є активним учасником навчального процесу, а не пасивним одержувачем знань.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461
References (Ukraine): 1. Гнедіна К., Нагорний П. Теоретико-практичні засади гейміфікації в освіті. Інформаційні технології в освіті. Херсонський державний університет. URL: https://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/17374
2. Данилевський А. Використання засобів ігровізації у процесі навчання географії: теоретико-методичні та прикладні аспекти : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/ handle/15071834/1545
3. Пашкова А. Використання мобільних додатків для вивчення географії у школі : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/entities/publication/ fc3adf15-3dcc-4bc4-8073-31c92f0ced50
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geimifik.pdf695,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.