Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorТарасюк, Злата Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-11-26T10:53:57Z-
dc.date.available2025-11-26T10:53:57Z-
dc.date.issued2025-11-07-
dc.identifier.citationТкачук Н. М., Тарасюк З. О. Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 203-204.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461-
dc.description.abstractСучасна українська освіта перебуває у стані пошуку інноваційних підходів, здатних забезпечити глибше засвоєння матеріалу, розвиток ключових компетентностей та підвищити мотивацію учнів. Однією з таких інновацій є гейміфікація – використання елементів ігор та ігрових механік у навчальному процесі, щоб перетворити пасивне сприймання знань на активну, дослідницьку діяльність. У контексті географії це має особливе значення: предмет взаємодіє з простором, картами, природно-географічними процесами, потребує аналізу, порівнянь і здатності бачити зв’язки між природними та соціальними чинниками. Гейміфікація у процесі вивчення географії є сучасним напрямом у педагогічній практиці, який сприяє підвищенню мотивації та залученню учнів до активного навчання. Використання ігрових методів дає змогу не лише упростити сприйняття складних географічних понять, а й розвиває творчість, критичне мислення та комунікативні навички школярів. За дослідженнями К. Гнедіної та П. Нагорного, гейміфікація стає важливим інструментом формування інтерактивного освітнього простору, де учень є активним учасником навчального процесу, а не пасивним одержувачем знань.uk_UK
dc.format.extent203-204-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectгейміфікаціяuk_UK
dc.titleОсобливості методики гейміфікації освітнього процесу з географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-63 МОuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Гнедіна К., Нагорний П. Теоретико-практичні засади гейміфікації в освіті. Інформаційні технології в освіті. Херсонський державний університет. URL: https://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/17374uk_UK
dc.relation.references2. Данилевський А. Використання засобів ігровізації у процесі навчання географії: теоретико-методичні та прикладні аспекти : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/ handle/15071834/1545uk_UK
dc.relation.references3. Пашкова А. Використання мобільних додатків для вивчення географії у школі : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/entities/publication/ fc3adf15-3dcc-4bc4-8073-31c92f0ced50uk_UK
dc.subject.udc37.016:91:004.738.57uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
geimifik.pdf695,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.