Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Тарасюк, Злата Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T10:53:57Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T10:53:57Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-07 | - |
| dc.identifier.citation | Ткачук Н. М., Тарасюк З. О. Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 203-204. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29461 | - |
| dc.description.abstract | Сучасна українська освіта перебуває у стані пошуку інноваційних підходів, здатних забезпечити глибше засвоєння матеріалу, розвиток ключових компетентностей та підвищити мотивацію учнів. Однією з таких інновацій є гейміфікація – використання елементів ігор та ігрових механік у навчальному процесі, щоб перетворити пасивне сприймання знань на активну, дослідницьку діяльність. У контексті географії це має особливе значення: предмет взаємодіє з простором, картами, природно-географічними процесами, потребує аналізу, порівнянь і здатності бачити зв’язки між природними та соціальними чинниками. Гейміфікація у процесі вивчення географії є сучасним напрямом у педагогічній практиці, який сприяє підвищенню мотивації та залученню учнів до активного навчання. Використання ігрових методів дає змогу не лише упростити сприйняття складних географічних понять, а й розвиває творчість, критичне мислення та комунікативні навички школярів. За дослідженнями К. Гнедіної та П. Нагорного, гейміфікація стає важливим інструментом формування інтерактивного освітнього простору, де учень є активним учасником навчального процесу, а не пасивним одержувачем знань. | uk_UK |
| dc.format.extent | 203-204 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | освіта | uk_UK |
| dc.subject | географія | uk_UK |
| dc.subject | освітній процес | uk_UK |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UK |
| dc.title | Особливості методики гейміфікації освітнього процесу з географії | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-63 МО | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Гнедіна К., Нагорний П. Теоретико-практичні засади гейміфікації в освіті. Інформаційні технології в освіті. Херсонський державний університет. URL: https://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/17374 | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Данилевський А. Використання засобів ігровізації у процесі навчання географії: теоретико-методичні та прикладні аспекти : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/ handle/15071834/1545 | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Пашкова А. Використання мобільних додатків для вивчення географії у школі : магістерська робота. Київський національний університет. URL: https://ir.library.knu.ua/entities/publication/ fc3adf15-3dcc-4bc4-8073-31c92f0ced50 | uk_UK |
| dc.subject.udc | 37.016:91:004.738.57 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| geimifik.pdf | 695,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.